راه سردار سلیمانی ادامه دارد / اصحاب مقاومت خونخواه او هستند
کد خبر: 3868673
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

راه سردار سلیمانی ادامه دارد / اصحاب مقاومت خونخواه او هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه راه سردار سلیمانی ادامه دارد، گفت: راه او ادامه دارد، فکر او بسته نشده و همه اصحاب مقاومت دنیا خونخواه او هستند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: عبادت و بندگی رستگاری است و فطرت توحیدی ما را شکوفا می‌کند کاری که تمام پیامبران برای آن ارسال شده‌اند تا انسان‌ها را بشارت و انذار دهد.
وی به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: این شهید عزیز خیلفه‌الله بود و کاری خدایی کرد. اوامر اسلام را پیاده کرد و در برابر کفر یک تنه ایستاد و خدادادی‌اش را شکوفا کرد.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این شهید بزرگوار از جوانی در خدمت اسلام بود و در راه اسلام جنگید، حاج قاسم قدرت‌ها را به زانو درآورد. سردار سلیمانی اعجوبه‌ای از بندگی و اطاعت بود.
وی گفت: حاج قاسم در یک روستا دورافتاده کرمان بود که به لطف خدا عراق و کشورهای دیگر را نجات داد البته مثل حاج قاسم سلیمانی در سپاه صدها نفر داریم.
آیت‌الله علما اظهار کرد: تمام وجود این شهید عزیز ابتکار و حرف‌های تازه بود و منشأ تمام این‌ها اخلاص است.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: این شهادت را محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و خدمت خود ایشان تبریک و تسلیت می‌گوییم که تمام عمر خود را در خدمت اسلام گذراند.
آیت‌الله علما افزود: راه او ادامه دارد، فکر او بسته نشده و همه اصحاب مقاومت دنیا خونخواه او هستند. سیاسیونی که هنوز آمریکا را نشناختند، بشناسند. امام راحل فرمودند من پنجاه سال آینده را می‌بینم و بی‌جهت نمی‌فرمایند آمریکا شیطان بزرگ است.
امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: سردار سلیمانی شخصیت والایی در خدمت به اسلام بود که فقدان ایشان تلخ است.
آیت‌الله علما افزود: سردار سلیمانی یک شخصیت بی‌نظیر و مؤثر بود که از دست دادیم و امروز همه مردم ایران عزادارند.

انتهای پیام
captcha