اشتباه محاسباتی آمریکایی‌ها در شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3868676
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

اشتباه محاسباتی آمریکایی‌ها در شهادت سردار سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به شهادت رساندن سردار سلیمانی را ناشی از اشتباه محاسباتی آمریکایی‌ها دانست و گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند با ترور انسجام جبهه مقاومت را بر هم بریزند و مسیر پیشرفت و پیروزی‌های متعدد جبهه اسلام و نیروهای مقاومت را مخدوش کنند.

سردار عباس بایرامی،‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان،‌ ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده در منطقه، آمریکایی‌ها به دنبال تجدید قوا هستند و به خیال باطل خودشان این تجدید قوا را در سایه نبود کسانی می‌دانند که محور جبهه مقاومت محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه آمریکا در ایران و عراق و لبنان و یمن و سوریه و حتی افغانستان به دنبال از بین بردن شخصیت‌های مجاهد فی سبیل‌الله است، افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند با ترور انسجام جبهه مقاومت را بر هم بریزند و مسیر پیشرفت و پیروزی‌های متعدد جبهه اسلام و نیروهای مقاومت را مخدوش کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به شهادت رساندن سردار سلیمانی را ناشی از اشتباه محاسباتی آمریکایی‌ها دانست و عنوان کرد: بعد از رحلت امام خمینی(ره) دشمنان پایان انقلاب اسلامی را پیش‌بینی می‌کردند، اما آن مسیری که امام ترسیم کرده بود توسط فرزندان این ملت با موفقیت و پیروزی ادامه یافت و امروز دنیا شاهد ایران قدرتمند و فرامنطقه‌ای است.

بایرامی شهادت حاج قاسم سلیمانی را برای ملت ایران سخت و تلخ دانست و خاطرنشان کرد: بی‌تردید شهادت برای حاج قاسم‌ها آرزو و افتخار بزرگ است.

وی با بیان اینکه فرزندان انقلابی ایران زیست‌یافته مکتب اسلام و مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند، گفت: راه انقلاب با قوت و هوشیاری جوانان این مرز و بوم ادامه خواهد داشت تا به مقصد اصلی خود که همانا بیرون آوردن مردم مظلوم و آزادی‌خواهان جهان از زیر یوغ استکبار است، برسد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان آیه «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنَا...» را وعده الهی دانست و خاطرنشان کرد: اگر در راه خدا خالصانه و صادقانه مجاهدت کنیم به پیروزی خواهیم رسید و لذا باید خودمان را برای گام‌های بزرگتر در مسیر انقلاب آماده کنیم.

انتهای پیام
captcha