برگزاری راهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت آمریکا
کد خبر: 3868682
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

برگزاری راهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت آمریکا

گروه اجتماعی- به دنبال شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، راهپیمایی ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ایران، برگزار شد.

برگزاری راهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت آمریکابه گزارش ایکنا از اردبیل، به دنبال شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی مردم اردبیل بعد از اقامه نماز جمعه امروز، 13 دی‌ماه در تمامی شهر‌های استان اردبیل برگزار شد.
 
در این راهپیمایی عظیم، مردم ولایتمدار اردبیل با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، جنایت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ایران و معاون فرمانده حشدالشعبی در عراق را محکوم کردند.
 
مردم اردبیل در این راهپیمایی که پس از اقامه نماز جمعه از مصلی نماز جمعه در تمامی شهر‌های استان اردبیل برگزار شد، با اعلام انزجار از دشمنان نظام و اسلام، یاد و خاطره شهدای والامقام کشور و سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.
 
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی اعلام کردند که شهادت راه تمام جوانان است و دشمنان و آمریکای جنایتکار با این جنایات نمی‌توانند راه مبارزه و مقاومت را متوقف کنند.
 
مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی نیز امروز با حضور مسئولان ارشد استانی و فرماندهان سپاه استان به صورت باشکوه برگزار و یاد و نام این شهید بزرگ گرامی داشته شد.
 
مردم دارالارشاد اردبیل، امروز با شنیدن خبر شهادت سپهبد سلیمانی ضمن نصب پارچه‌های مشکی و پخش قرآن در مساجد و حسینیه‌ها، در سوگ این سردار رشید نشستند.
انتهای پیام
captcha