شهادت سردار سلیمانی بهترین پاداش الهی برای تلاش‌هایش بود
کد خبر: 3868690
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

شهادت سردار سلیمانی بهترین پاداش الهی برای تلاش‌هایش بود

گروه سیاست و اقتصاد - معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهادت سردار سلیمانی بهترین پاداش الهی برای تلاش‌هایش بود و شهادت او خاتمه‌ای بر حضور آمریکا در خاورمیانه و عمر نکبت‌بار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

جعفر مردانی، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری، ملت ایران و تمام آزادیخواهان جهان، اظهار کرد: این فرمانده محبوب پس از یک عمر مجاهدت در راه ارزش‌ها و دفاع از مستضعفان عالم به کاروان شهیدان پیوست.

وی ادامه داد: طبیعی است که این سردار بزرگ متعلق به یک قشر یا حزب و گروه خاص نبود بلکه به جهان اسلام تعلق داشت و در نهایت در راه آزادی‌خواهی به شهادت رسید که خون مطهر این شهید و همرزمانش نیرنگ آمریکای جهان‌خوار را رسوا و ملت‌های اسلامی را در راه آرمان‌های الهی و اسلامی استوار خواهد کرد.

مردانی بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی بهترین پاداش الهی برای تلاش‌هایش بود و شهادت او خاتمه‌ای بر حضور آمریکا در خاورمیانه و عمر نکبت‌بار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری، گفت: همانطور که ایشان فرمودند اگر امروز سردار سلیمانی نیست اما سرداران سرافراز زیادی هستند که جای خالی او را پر کنند و راهش را ادامه دهند.

وی با اشاره به راهپیمایی امروز مردم استان و کشور در اعلام انزجار از جنایت آمریکا، گفت: مردم ولایی استان امروز با حضور حداکثری در نمازجمعه و سپس راهپیمایی، عشق و قدرشناسی خود را به این سردار شهید ابراز کردند.

مردانی تأکید کرد: صبح امروز اعضای شورای تأمین استان به ریاست استاندار با حضور در مجموعه فرماندهی سپاه استان تبریک و تسلیت خود را ابلاغ کرد و در همین مکان جلسه هماهنگی جهت برگزاری راهپیمایی امروز و سایر برنامه‌های بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در سراسر استان، تشکیل شد.

وی در پایان گفت: در این جلسه مقرر شد طی امشب و فردا برنامه‌هایی در گرامیداشت شهادت این سردار شهید در سراسر استان برگزار شود که تمهیدات لازم امنیتی و ترافیکی در این خصوص اندیشیده شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha