فیلم/ حاج قاسم سلیمانی بود که عراق را نجات داد
کد خبر: 3868699
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

فیلم/ حاج قاسم سلیمانی بود که عراق را نجات داد

کانون خبرنگاران نبأ ــ یکی از ویدئوهای پر بازدید امروز که بین کاربران عراقی تبادل می‌شود، مربوط به سخنرانی شهید ابومهدی المهندس، معاون حشد الشعبی درباره حمایت جمهوری اسلامی ایران از عراق به فرماندهی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در زمان نفوذ عناصر داعش در کشور عراق و پیشروی آن‌ها تا بغداد است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ شهید المهندس در این سخنرانی به ابعاد مختلف حمایت سپاه قدس به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی از ملت عراق اشاره می‎کند. متن سخنرانی از این قرار است:

آنچه باید همواره به یاد داشته باشیم و یادآوری کنیم این است که در آن زمان که داعش تا منطقه بغداد پیشرفت کرده بود و عراق گرفتار تروریست‌های داعش بود، در این شرایط بحرانی قدوم مبارک، شجاعانه و سریع حاج قاسم سلیمانی و برادرانش بود که به سرعت وارد میدان شدند و هر آنچه در استطاعت داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و با سرعت تمام صوف دشمن را در هم شکستند و با تمام تجهیزاتی که می‌شد از خودرو و هواپیما را در اقدامی فوری و در وقت مناسب خودش با تدبیر و سخاوت تمام در اختیار رزمندگان گذاشتند. افرادی بودند که در همین اتاق عملیات نیاز مبرم به واحد خون داشتند؛ آمدند و به سرعت برای اهدای خون داوطلب شدند این جمهوری اسلامی ایران بود که پیش آمد. ارزش این مساعدت‌ها فقط به خاطر داشتن تجهیزات نبود. گرچه که تسلیحات در جای خود مهم است و ارزش دارد اما فداکاری‌ها ابعاد دیگر این قضیه است.

حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، معاون حشدالشعبی در حمله آمریکایی‌ها به نزدیکی فرودگاه بغداد بامداد جمعه، 13 دی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جوادباقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۳
0
3
خدابیامرزدشون
captcha