مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت
کد خبر: 3868715
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
در پیامی؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

گروه سیاست و اقتصادــ درپی شهادت سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پیامی این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز آن شهید والامقام و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه درپی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پیامی این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز آن شهید والامقام و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفت. متن پیام حجت‌الاسلام یوسفی به شرح زیر است:
«بسم ربّ الشهداء و الصدیقین»
«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»
شهادت رسم و هنر مردان خداست و شهیدان چون حاج قاسم سلیمانی اسطوره بوده و هستند و هرگز از یادها نمی‌روند، چرا که در راستای تعالی دین اسلام مجاهدانه کوشیده‌اند. سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده بی‌مثال نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت و افتخارآفرینی در راه دفاع از کیان اسلام و مبارزه با دشمنان دین و قرآن به افتخار شهادت نائل آمد.
با این وصف شهادت پاداش انسان‌هایی چون حاج قاسم سلیمانی است، کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل‌الله بود و شهادت اجر تلاش‌های خالصانه‌اش است.
در این راستا کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و مجموعه‌های وابسته ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه آمریکا، شهادت حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز آن شهید والامقام و ملت شهیدپرور ایران اسلامی خصوصاً مردم ولایتمدار استان کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید بزرگوار علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم را خواستاریم.

انتهای پیام
captcha