پیام تسلیت دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3868728
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸

پیام تسلیت دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی شهادت سردار سلیمانی

گروه حوزه های علمیه ــ در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان، دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان، دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت مظلومانه مجاهد بصیر و بیدارگر نستوه، رهاننده ملت‌های ستمدیده و مستضعف از چنگال غارتگران زورگو، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، امت مسلمان، علمای اعلام و همه آزادیخواهان جهان،‌ مردم صبور و مقاوم و نیز خانواده آن شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
این شهید والا مقام همانند دیگر همرزمان مجاهد و شهیدش از روزی که پای در راه دفاع از اسلام عزیز نهاد، تمام همت خود را برای استقلال و آزادی بلاد اسلامی و رهایی آنان از دیو اشغالگر سپری و در این مسیر الهی آرزویی جز شهادت نداشت و به راستی که این مجاهدت بزرگ را پاداشی جز شهادت نبود.
آمریکای جنایتکار و رژیم تروریستی صهیونیستی بدانند، گرچه سردار پر افتخار و مجاهد سرافراز و فداکار اسلام را به شهادت رساندند، اما این مسیر، با شجاعت و اقتدار بیشتر فرزندان جبهه مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت، و جنایات ننگین آنان نیز بی پاسخ نخواهد ماند.
این اقدام جنایتکارانه اراده ملت‌های آزاده جهان اسلام در دفاع از حریم اسلام ناب را پولادین و مسیر همراهی با دشمنان کوردل را دشوارتر خواهد ساخت.
بی‌تردید خون پاک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، آرزوی مجاهدان مسلمان که همانا آزادی سرزمین‌های اسلامی از لوث وجود آمریکای جنایتگر و ایادی غربی او را محقق خواهد ساخت.
کاظم لطفیان
دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت

انتهای پیام
captcha