آیت‌الله مدرسی با صدور پیامی شهادت سرداران اسلام را تسلیت گفت
کد خبر: 3868747
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

آیت‌الله مدرسی با صدور پیامی شهادت سرداران اسلام را تسلیت گفت

کانون خبرنگاران نبأ ــ آیت‌الله العظمی مدرسی، از مراجع معظم تقلید شیعیان در کربلای معلی، شهادت سرداران اسلام شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس را تسلیت گفت.

آیت‌الله مدرسی با صدور پیامی شهادت سرداران اسلام را تسلیت گفت

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله العظمی سیدمحمدتقی مدرسی، از مراجع معظم تقلید شیعیان در کربلای معلی، با صدور پیامی شهادت سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس را تسلیت گفت.

ترجمه متن کامل پیام وی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلا.

شهیدان اسلام برادران مجاهد حاج ابو مهدی المهندس و سردار حاج قاسم سلیمانی که رهبری مبارزه علیه تروریسم را عهده‌دار بودند، با فداکاری و جانفشانی، خود را فدای اسلام کردند تا حق و حقیقت برتری داشته باشد و باطل و ظلم در حضیض بماند.

این ترور و تجاوز بی‌رحمانه را به‌شدت محکوم کرده و به همه مؤمنین در عراق و ایران، از ملت تا دولت تسلیت می‌گوییم.

تأکید می‌کنیم امت اسلامی که بصیرتی قرآنی دارد و پایبند به ارزش‌های دینی و منش اهل بیت(ع) در مقاومت و دفاع از مقدسات است، با اینگونه حوادث بر استقامتش افزوده خواهد شد و دشمنان جز خسران و نابودی دستاوردی نخواهند داشت، چرا که روز انتقام مظلوم از ظالم شدیدتر از روز ستم ظالم برمظلوم خواهد بود.

به شهادت تاریخ، بی‌شک عراق اجازه تداوم این دشمنی‌‌ها و تجاوزها را نخواهد داد و در مقابل مستکبران تسلیم نخواهد شد. والله المستعان.»

محسن سلطان احمدی

انتهای پیام
captcha