دلبستگان مقاومت تا ابد خونخواه حاج قاسم خواهند بود
کد خبر: 3868794
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

دلبستگان مقاومت تا ابد خونخواه حاج قاسم خواهند بود

کانون خبرنگاران نبأ ــ ترامپ بدان که این عروج ملکوتی، کم‌پاسخ نخواهد بود و انتقامی سخت و کوبنده از سوی سربازان ولایت گرفته خواهد شد و دلبستگان مقاومت تا ابد خونخواه او خواهند بود. همان‌طور که شهادت محسن حججی نوید شکست داعش را داد، پرواز آسمانی این ذخیره ارزشمند انقلاب اسلامی هم نوید اضمحلال آمریکا و اسرائیل خواهد بود.

صبح جمعه که وارد فضای مجازی شدم چند عکس‌نوشته با متن‌هایی چون شهید حاج قاسم دیدم. ابتدا برایم مثل همیشه که چنین عکس‌هایی می‌دیدم عادی آمد، چراکه نام او را اغلب با لقب شهید زنده می‌دیدیم، اما وقتی تصاویر به یک‌باره بیش از حد گسترده شد به خود آمدم که نکند حاج قاسم این بار به دیدار رفقای شهیدش رفته! بله انگار وقت استجابت دعای آقایش رسیده بود.
 
شیطان بزرگ که هنوز از راز و رمز انقلاب اسلامی هیچ چیز نفهمیده است، سحرگاه جمعه، 13 دی 1398 پهپادها و بالگردهای نظامی‌اش با پرتاب چندین راکت پیرامون فرودگاه بغداد، چند وسیله نقلیه را طعمه آتش کرده و حاج قاسم سلیمانی، فرمانده رشید سپاه قدس ایران، ابوالمهدی مهندس، معاون حشدالشعبی عراق و هیئت همراهشان و چند غیر نظامی دیگر را به شهادت رساندند.
 
اگرچه ترامپ در روزهای گذشته تأکید داشت که در پی آتش گرفتن و تخریب سفارتش در بغداد، ایران بهای سنگینی خواهد پرداخت، اما باید بداند که حاج قاسم ما پاداش یک عمر شجاعت و مجاهدت‌های ایثارگرانه‌اش را گرفت و به آرزویش رسید. ترامپ خواهد فهمید که همین بها بهانه‌ای است برای پایان یافتن بقایش.
 
ترامپ امروز را در تقویمت یادداشت کن و بدان که خودت بهای پایان یافتنت را پرداخت کردی. حاج قاسم هم در واقع بهای فاش کردن رازی را پرداخت که پیش‌تر شهید آوینی درباره آن گفته بود در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی‌شود.
 
ترامپ بدان که این عروج ملکوتی کم‌پاسخ نخواهد بود و انتقامی سخت و کوبنده از سوی سربازان ولایت گرفته خواهد شد و دلبستگان مقاومت تا ابد خونخواه او خواهند بود. همان‌طور که شهادت محسن حججی نوید شکست داعش را داد، پرواز آسمانی این ذخیره ارزشمند انقلاب اسلامی هم نوید اضمحلال آمریکا و اسرائیل خواهد بود.
 
این عیدی در سال نو میلادی از سوی آمریکایی‌ها طبیعی بود، اما شاید تقدیر این‌گونه بود که مالک اشتر زمان همچون مولایش امیرالمؤمنین علی(ع) در 63 سالگی و در سحرگاه روز جمعه به آرزوی سالیان سالش برسد و بدنش چون علی‌اکبر(ع) ارباً اربا و دستان مبارکش چون حضرت ابوالفضل العباس(ع) از تن جدا شود و عظیم‌ترین غم تاریخ انقلاب اسلامی را برای ما رقم بزند.
 
این سرباز صفر ولایت باکی از رفتن نداشت و بارها خود را در معرض هجوم دشمن قرار داده بود، سپهبد سلیمانی با بودنش پایان سیطره شجره خبیث داعش را اعلام کرد و امروز هم با رفتنش پایان سلطه منحوس اسرائیل و آمریکا را گواهی داد و دیری نخواهد گذشت که کویتی‌پور‌ها خواهند خواند: «قاسم نبودی ببينی قدس آزاد گشته، خون يارانت پرثمر گشته» و به قول امام راحل عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی «بکشید ما را ملت ما بیدارتر خواهد شد». ایران امروز پر از قاسم سلیمانی‌هاست و عراق هم پر از المهندس‌ها خواهد شد.

به قلم محمد فرخی
انتهای پیام
captcha