شهادت سردار سلیمانی؛ فصل جدیدی برای اوج‌گیری جبهه مقاومت
کد خبر: 3868816
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

شهادت سردار سلیمانی؛ فصل جدیدی برای اوج‌گیری جبهه مقاومت

گروه اجتماعی ــ امام جمعه پلدختر با اشاره به این‎که سردار سلیمانی چهره بین‎المللی جبهه مقاومت است، افزود: شهادت این سردار بزرگوار فصل جدیدی برای اوج‎گیری جبهه مقاومت گشود و به‌طور قطع این جنایت آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

شهادت سردار سلیمانی؛ فصل جدیدی برای اوج گیری جبهه مقاومتحجت‎الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر، در گفت‎وگو با ایکنا، ضمن تبریک و تسلیت شهادت و فقدان سردار شهید سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی ابوالفضل زمان در رکاب مقام معظم رهبری بود که امروز به دست کثیف‎ترین انسان‌ها به شهادت رسید و پاداش یک عمر مجاهدت خود را در راه خدا دریافت کرد.

وی با اشاره به این‎که امروز عصر فتنه‌هاست و جهان اسلام به سردارانی مانند حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد، عنوان کرد: تمام مسلمانان و شیعیان جهان به وجود او افتخار می‎کنند و با شهادت سردار سلیمانی جهان اسلام در سوگ نشست.

موسوی با بیان این‎که جبهه مقاومت انتقام خون سردار سلیمانی و یارانش را خواهند گرفت، گفت: مجموعه سپاه و سپاه قدس مقتدر است و همه ما به وجود آن‎ها افتخار می‌کنیم و عشق می‎ورزیم.

امام جمعه پلدختر افزود: امروز در ایران اسلامی، تربیت‎شدگان زیادی از حاج قاسم سلیمانی درس تقوا و ولایت‌پذیری گرفتند و رزم را از او آموختند، در سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی‎های زیادی وجود دارند که پرورش‌یافته مکتب اسلام هستند.

وی سردار سلیمانی را چهره بین‎المللی جبهه مقاومت دانست و افزود: شهادت این سردار بزرگوار فصل جدیدی برای اوج‎گیری جبهه مقاومت گشود و به‌طور قطع این جنایت بزرگ و احمقانه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

موسوی افزود: امروز اگرچه قلب مقام معظم رهبری محزون و شکسته است و قلوب همه آزاداندیشان جهان به‌ویژه ملت ایران، خانواده‎های شهدا و شهدای مدافع حرم جریحه‎دار شد اما در نخستین اقدام، جبهه مقاومت انتقام خون این سردار فداکار ایران اسلامی را خواهد گرفت.

امام جمعه پلدختر با اشاره به این‎که امروز دست پلیدترین و کثیف‎ترین انسان‌های کره خاکی به خون پاک و مطهر قاسم سلیمانی آلوده شده است، عنوان کرد: در گذشته نیز در انقلاب ما خون شهدای زیادی مانند بهشتی‎ها، رجایی‎ها، صیاد شیرازی‌ها، تهرانی‌ها، زین‎الدین‌ها و هزاران شهید دیگر ریخته شد که خون این شهدا ثمربخش و اثرگذار است.

وی با بیان این‎که شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی برای وحدت بیشتر جهان اسلام است، گفت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پرچمدار شهادت و مبارزه بی‌امان با استکبار جهانی، ریشه و اصل تروریست یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود برای دنیا نمایان و منفورتر از گذشته شد و باید از بین بروند.

انتهای پیام
captcha