نامگذاری یکی‎ از معابر خرم ‎آباد به ‎نام شهید «قاسم سلیمانی»
کد خبر: 3868822
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

نامگذاری یکی‎ از معابر خرم ‎آباد به ‎نام شهید «قاسم سلیمانی»

گروه اجتماعی ــ شهردار خرم‎آباد از نامگذاری ساختمان شهرداری منطقه دو و یکی از معابر این شهر به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

نامگذاری یکی‎از معابر خرم‎آباد به‎نام شهید«قاسم سلیمانی»به گزارش ایکنا، محمد شریفی، شهردار خرم‎آباد، شنبه، 14 دی‎ماه در جمع خبرنگاران، از نامگذاری ساختمان شهرداری منطقه دو و یکی از معابر شهر خرم‌آباد به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

وی با اشاره به تصمیم شهرداری خرم‌آباد برای نامگذاری برخی اماکن به نام شهید قاسم سلیمانی، گفت: شهید قاسم سلیمانی خدمات بزرگی برای کشور و مردمش انجام داد و نامگذاری برخی اماکن با نام ایشان کمترین کاری است که می‌توان برای قدرشناسی از خدمات ارزنده ایشان انجام داد.

شهردار خرم‌آباد، ادامه داد: در این راستا و با توجه به بررسی‌های انجام گرفته بنا شد پیشنهاد مزین کردن ساختمان جدید و نوساز شهرداری منطقه دو و همچنین نامگذاری یکی از معابر مهم شهر را به کمیسیون نامگذاری شورای شهر ببریم.

شریفی، افزود: نصب تصاویر و تبلیغات محیطی با موضوع شهادت شهید قاسم سلیمانی در سطح شهر، طراحی جایگاه مخصوص عزاداری در ورودی شهرداری مرکزی، خاموش کردن چراغانی‌ها و ریسه‌های سطح شهر، نصب پرچم‌های عزا، انتشار پیام‌ها، کلیپ‌ها و مطالب مرتبط در فضای مجازی و سایت شهرداری و … از دیگر اقدامات و برنامه‌های مدنظر است.

در ادامه نیز رستم کوشکی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خرم‌آباد، شامگاه جمعه، 13 دی‎ماه، در جمع خبرنگاران، گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای والامقام وظیفه همگان است و شورای شهر نیز در این راستا تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد.

وی ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی در دل همه مردم ایران جا دارد و در روز گذشته دیدیم که چگونه مردم ایران ارادت خود را به این سردار بزرگ و سرافراز نشان دادند.

کوشکی اظهار کرد: در جلسه بعدی این کمیسیون بحث نام‌گذاری یکی ‎از خیابان‌های خرم‌آباد به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی مطرح می‌شود و سعی داریم به‌زودی این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha