شهادت ترجمان سرخ معنویت است
کد خبر: 3868833
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

شهادت ترجمان سرخ معنویت است

گروه سیاسی ــ ارشد نظامی آجا در سمنان شهادت را ترجمان سرخ معنویت و رسم مردان خدا دانست و گفت: انتقام خون این فرمانده شهید در زمان و مکان مناسب گرفته خواهد شد.

شهادت ترجمان سرخ معنویت است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد غفاری، ارشد نظامی آجا در استان سمنان امروز، 14 دی در پیامی، شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شهادت ترجمان سرخ معنویت و رسم مردان خدا است پیام سرخ شهادت تکمیل‌کننده رسالت بزرگ فرمانده رشید اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

اینجانب شهادت این سردار بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران تسلیت گفته برای آن مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر جبهه‌های نبرد حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسئلت می‌کنم و به همه جنایتکاران متذکر می‌شوم که خون پاک این شهید بزرگوار با قدرت و نیرو مسیر مقاومت ما را هموارتر کرده و همچنان راه این شهید ادامه خواهد یافت و شاهد رویش هزاران سلیمانی خواهیم بود و بی‌تردید این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام
captcha