فرزندان مکتب امام حسین(ع) از مرگ هراسی ندارند
کد خبر: 3868847
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

فرزندان مکتب امام حسین(ع) از مرگ هراسی ندارند

گروه سیاسی ــ معاون استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: امت اسلام در حین عقلانیت، تداوم راه شهید سردار سلیمانی را به دنیا نشان بدهند و انتقام خون این سردار عزیز گویای این مسئله خواهد بود که ما فرزندان مکتب اسلام هستیم و فرزندان مکتب امام حسین(ع) از مرگ هیچ هراسی ندارند.

سردار سلیمانی متعلق به جبهه مستضعفین در برابر مستکبرین بود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، احد جمالی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، امروز، 14 دی‌ماه اظهار کرد: سردار سلیمانی، سردار رشید سپاه اسلام و مالک اشتر امت اسلام قلمداد می‌شد و شهادت ایشان را تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: با شهادت شهید سردار سلیمانی موج جدیدی در راستای مبارزه با استکبار جهانی که سرکرده همه آن‌ها آمریکای جنایتکار است، رخ می‌دهد.

معاون استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: البته سلیمانی‌ها کم نیستند، در طول تاریخ جنایتکاران همیشه دنبال نخبه‌ها بودند تا اینکه نخبه‌ها را شهید کنند و اگر عمر مادی سردار سلیمانی غیر از شهادت به طریق دیگری به پایان می‌رسید، واقعاً جای حسرت بود.

جمالی بیان کرد: این شهادت نه اولین شهادت است و نه آخرین شهادت، امیدواریم که امت اسلام با صبوری تمام و کمال و در حین عقلانیت تداوم راه شهید سردار سلیمانی را به دنیا نشان بدهند و انتقام خون این سردار عزیز گویای این مسئله خواهد بود که ما فرزندان مکتب اسلام هستیم و فرزندان مکتب امام حسین(ع) از مرگ هیچ هراسی ندارند.

انتهای پیام
captcha