ترور سردار سلیمانی بزرگترین اشتباه آمریکا بود
کد خبر: 3868851
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

ترور سردار سلیمانی بزرگترین اشتباه آمریکا بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه آمریکا با ترور سردار سلیمانی بزرگترین اشتباه را مرتکب شد، گفت: دشمنان جبهه مقاومت لحظه به لحظه آماده شدیدترین برخوردها باشند.

دشمنان جبهه مقاومت لحظه به لحظه آماده شدیدترین برخوردها باشندحجت‌الاسلام والمسلمین سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تنها سردار و سپهبد برای ایرانیان نبوده و متعلق به جهان اسلام است، تأکید کرد: آمریکا بزرگترین اشتباه خود را انجام داده است و همین موضوع موجب می‌شود تا فروپاشی آمریکا نیز سرعت بیشتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه تا چند سال آینده شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود، تصریح کرد: همانگونه که از شوروی در تاریخ تنها یک اسم باقیمانده است، از آمریکا نیز در تاریخ تنها یک اسم باقی می‌ماند و نابود می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت شده است و دشمنان جبهه مقاومت شب و روز باید از انتقام سختی که از آنان گرفته می‌شود، بترسند.

سالاری ادامه داد: نیروهای مقاومت در تمام کره خاکی مانند شیرهای غران هستند و دشمنان جبهه مقاومت نیز از این پس روز خوش را نخواهند دید.

به گفته وی ملت ایران همیشه در صحنه بوده‌اند و و روز گذشته نیز خودجوش و بدون هماهنگی قبلی پس از نماز جمعه وارد خیابان‌ها شدند و راهپیمایی کردند و از این پس نیز با حرکت در مسیر اهداف سردار سلیمانی، سربازان مخلصی برای انقلاب اسلامی خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد: در تاریخ اسلام نیز داشتیم که دشمنان جهان اسلام با به شهادت رساندن سرداران زمان، فکر می‌کردند که دیگر جبهه اسلام از تاریخ محو می‌شود اما سرداران زیادی پس از آنها قد علم کردند و راه آنها را ادامه دادند.

سالاری تصریح کرد: سردار سلیمانی‌های زیادی از این پس جایگزین می‌شوند و دشمنان جبهه مقاومت بدانند آنها فقط توانستند یک سردار سلیمانی را شهید کنند و از این پس تمام نیروهای مقاومت سردار سلیمانی هستند و نمی توانند در مقابل آنان بایستند.

انتهای پیام
captcha