حاج قاسم جان، امنیت برای ما، شهد شیرین شهادت برای شما
کد خبر: 3868871
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
دل‌نوشته/

حاج قاسم جان، امنیت برای ما، شهد شیرین شهادت برای شما

کانون خبرنگاران نبأ ــ حاج قاسم جان، شما به شایستگی به آرزویت رسیدی اما آمریکای جنایتکار بداند این راه پایانی ندارد و ایران اسلامی همواره مهد پرورش حاج قاسم‌هاست و فرمایش رهبر معظم انقلاب به‌ زودی محقق خواهد شد و انتقام سختی خواهیم گرفت. فقط به این جمله اکتفا می‌کنم که سردار، امنیت و اقتدار برای ما و شهد شیرین شهادت برای شما.

دلنوشته برای حاج قاسم سلیمانیخبری که بامداد روز جمعه، 13 دی‌ماه 98 با این مضمون «سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید» منتشر شد، همه مردم ایران و آزادمردان دنیا را بهت‌زده کرد و همه ایران عزادار و سیاه‌پوش شدند. چه بنگارم که قلم یاری‌ام نمی‌کند و در وصف تو ای سردار پر افتخار اسلام ناتوان از نوشتن است؛ شاید تقصیر قلم نیست، انگار واژه‌ای برای توصیف شهادتت نیست، ای کسی که به حق لقب مالک اشتر علی برازنده توست!

این را به‌ خوبی می‌دانم که شهادت غایت آمال عارفان، حق‌شناسان و نهایت آرزوی صدیقان و راستی‌پیشگان و رمز پیروزی اسلام و تداوم مکتب در راستای تاریخ است و واژه مقدس شهید که سخاوتمند‌ترین بندگان خداست در راه ارزش‌های والای الهی و پاسداری از کمالات برتر انسانی از هستی خویش می‌گذرد و آرزوی نیل به رضای پروردگار، شاعرانه مرگ را پذیرا می‌شود و از این رهگذر درس عزت، شرف و آزادگی به انسان‌های عصر خویش و همه آیندگان می‌دهد.

حاج قاسم جان! موقعی که خبر شهادتت را شنیدم بی‌اختیار اشک‌ها در چشمانم جاری شد و خدا می‌داند این اشک‌ها اشک شوق بود که الحق رهبر فرزانه انقلاب چه زیبا فرمود که شهادت شایسته توست، حاج قاسم جان! بغض‏‌های حقیر ما، مقابل تصاویر گلگون شما سرریز می‏‌شود و راه را برای کلام می‏‌بندد.

از آغاز شهادتت تا الان که دارم دل‌نوشته‌ای برایت می‌نویسم تمامی کوچه و خیابان‌های شهر را که ورق می‏‌زنم، نامت را بر پیشانی افتخار این سرزمین و فراتر از سرزمینم، درخشان می‌بینم و همه از سرافرازی، اقتدار و امنیت که برای آنها هدیه آورده‌ای سخن می‌گویند.

آفرین بر شما ای مالک اشتر علی! که قانون جوانمردی را بر صفحه‏‌های تاریخ این دیار، حک نمودی و سرانگشتان حماسی‌ات، ثانیه‏‌های ظلم را به کام مستبدان زمین علی‌الخصوص آمریکای جنایتکار و آل سعود جهنم کرد.

حاج قاسم جان، به خدا قسم می‌دانم که همواره آرزوی شهادت داشتی و رهبرم در سخنانی به نیکی فرمودند: عاقبت شما شهادت است و این امر نیز اتفاق افتاد و روح شما با شهادت به ملکوت اعلی پیوست.

ای سردار دل‌ها، تو وجدان بیدار و اندیشه دشمن‌ستیز ملت ایران و ملت مظلوم جهان بودی و ما همچنان پیرو خط مقام معظم رهبری راه شما را با صلابت ادامه خواهیم داد.

حاج قاسم جان، شما به شایستگی به آرزویت رسیدی اما آمریکای جنایتکار بداند این راه پایانی ندارد و ایران اسلامی همواره مهد پرورش حاج قاسم‌ها است و دور نیست که فرمایش رهبر معظم انقلاب به‌زودی محقق خواهد شد و انتقام سختی خواهیم گرفت.

سخن را کم کنم و در پایان فقط به این جمله اکتفا می‌کنم که حاج قاسم جان! امنیت و اقتدار برای ما و شهد شیرین شهادت برای شما.


به قلم حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام
captcha