فراخوان طراحی گرافیک شهری به مناسبت شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3868882
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

فراخوان طراحی گرافیک شهری به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

گروه جامعه ــ‌ فراخوان طراحی گرافیک به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ سازمان زیباسازی شهر تهران در نظر دارد برای ساماندهی ‌فضای شهری متناسب با موضوع شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات ویژه‌ای ارائه کند.

در این راستا از طراحان گرافیک سراسر کشور دعوت شده است تا آثار خود را با لحاظ کردن شرایط و ویژگی‌های مطرح در فراخوان، به این سازمان ارسال کنند.

شرکت برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان سراسر کشور آزاد است و آثار رسیده توسط هیئتی متشکل از کارشناسان، استادان و صاحب‌نظران ارزیابی شده و رتبه‌بندی خواهند شد.

علاقه‌مندان تا 30 دی‌ماه، فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه سوگواره به نشانی؛ خیابان مفتح جنوبی،‌ نبش خیابان شیرودی،‌ سازمان زیباسازی شهر تهران،‌ طبقه سوم،‌ مدیریت تبلیغات فرهنگی ارسال کنند. همچنین مهلت ارسال آثار به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

آثار منتخب بر روی تابلوهای تبلیغات محیطی سطح شهر به نمایش درمی‌آیند. بنابراین از طراحان درخواست می‌شود به ویژگی‌ها و مؤلفه‌های طراحی برای تابلوهای شهری نظیر بیلبورد، استرابورد، عرشه پل‌ها و ... توجه داشته باشند.

آثار منتخب در سه رده قیمتی یک میلیون تومان، 750 هزار تومان و 500 هزار تومان توسط سازمان زیباسازی شهر تهران خریداری می‌شوند.

 

انتهای پیام
captcha