پویش مردمی تلاوت قرآن به یاد شهید سلیمانی
کد خبر: 3868905
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

پویش مردمی تلاوت قرآن به یاد شهید سلیمانی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ پویش مردمی ختم قرآن با شعار «أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ» از سوی مؤسسه جامعةالقرآن الکریم آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ پویش مردمی ختم قرآن کریم با توجه به آیه شریفه «أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در رثای شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و تسلی خاطر بازماندگان و مردم ایران و نابودی کفر و فرج حضرت ولی‌عصر(عج) از روز گذشته، 13 دی‌ماه و لحظاتی پیش از انتشار خبر شهادت این سردار شهید آغاز شد.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعةالقرآن در این باره گفت: از طریق این پویش تا امروز، 66 دوره ختم قرآن، همراه با صلوات از سوی کانال تلگرامی مؤسسه که مدیران، کارمندان اساتید و مدرسان شعب و مدارس جامعةالقرآن در آن عضویت دارند، انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این مؤسسه دارای 800 شعبه و بیش از 74 مدرسه قرآنی در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم است، ادامه داد: علاقه‌مندان برای همراهی در طرح و اهدای آن به روح مطهر شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش می‌توانند به پایگاه اینترنتی جامعةالقرآن به نشانی www.jqk.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha