تداوم راه سردار سلیمانی با اجرای مصوبات شورای عالی امنیت کشور
کد خبر: 3868908
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

تداوم راه سردار سلیمانی با اجرای مصوبات شورای عالی امنیت کشور

گروه سیاسی ــ رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گرمسار بر تداوم راه سردار سلیمانی تأکید کرد و گفت: باید با دیپلماسی فعال نسبت به اجرای مصوبات شورای عالی امنیت کشور اقدام شود و توطئه‌های بعدی دشمنان را در نطفه خفه کرد.

تداوم راه سردار سلیمانی؛ با دیپلماسی فعال و اجرای مصوبات شورای عالی امنیت کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام ابوذر عامری، نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان صبح امروز، 14 دی در مراسم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه خون به‌ناحق ریخته شده سردار برکاتی داشت که امروز برای مسلمانان سراسر جهان نمایان شده، اظهار کرد: آمریکا با اقدام به ترور سردار سلیمانی که اقدامی وحشیانه و جنایتکارانه بود زمینه لازم برای اخراج خود از کشور عراق را فراهم کرده است.

وی  ادامه داد: روزهای گذشته بالگردها و پهپادهای آمریکایی در آسمان بغداد پرواز می‌کردند اما اکنون حتی یک سرباز آمریکایی در عراق وجود ندارد و درب سفارت آمریکا در عراق بسته شده و هیچ خدمات کنسولی ارائه نمی‌شود.

عامری ضمن تأکید بر تداوم راه سردار سلیمانی یادآور شد: باید با دیپلماسی فعال نسبت به اجرای مصوبات شورای عالی امنیت کشور اقدام و توطئه‌های بعدی دشمنان در نطفه خفه شود.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان متذکر شد: آمریکا و در رأس آن ترامپ باید منتظر انتقامی سخت از سوی ایران باشد زیرا حضور آمریکا در عراق به یک پادگان نظامی کوچک محدود شده و به‌زودی دولت آمریکا از جهان برچیده خواهد شد.

به گفته وی، این ترور وحشیانه برای کسانی که آرمان‌های انقلابی این نظام را به فراموشی سپردند یادآور اقدامات پلید دشمنان در ۴۰ سال گذشته بود که در این راستا ایران در این مدت به‌واسطه اقدامات وحشیانه و تروریستی آمریکا، تاکنون هفت هزار شهید ترور، ۶۹ هزار شهید دانش‌آموز، ۹۶ هزار شهید بسیجی، دو هزار و ۵۰۰ شهید مدافع حرم، ۲۹۰ نفر شهید مسافر هواپیمای ایرباس و شهدای فتنه سال ۷۸، ۸۸ و ۹۸ را تقدیم این انقلاب کرده است.

انتهای پیام
captcha