مالک خوش آمدی که جهان وامدار توست
کد خبر: 3868914
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

مالک خوش آمدی که جهان وامدار توست

گروه فرهنگی ــ شعر «مالک خوش آمدی»، اثر ادبی شاعر البرزی در وصف سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در آموزش و پرورش استان البرز رونمایی شد.

مالک خوش آمدی که جهان وامدار توست

به گزارش ایکنا از البرز، فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز، امروز، 14 دی در حاشیه رونمایی از اثر ادبی شاعر البرزی در وصف سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خون سردار سلیمانی پس از خون شهدای کربلا تأثیرگذارترین خونی است که در عراق به زمین ریخته شده است.

وی ضمن اشاره به اقدام تروریستی نیروهای مسلح آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همراهان وی در فرودگاه بین‌المللی بغداد، یادآور شد: شهید قاسم سلیمانی نقش مهمی در کمک به مردم و دولت‌های برخی کشورهای منطقه، شکست دادن خطرناک‌ترین گروه‌های تروریستی چون داعش و دیگر گروه‌های تروریستی داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: رسانه‌های خارجی و داخلی به دلیل نقش بی‌بدیل سردار سلیمانی در مدیریت منطقه و مقابله با دشمنان، از القابی نظیر فرمانده سایه، ژنرال بین‌المللی، شبح فرمانده، فرمانده مرموز، کابوس دشمن، مالک اشتر زمان، ژنرال حاج قاسم برای توصیف شخصیت این فرمانده عالیرتبه استفاده می‌کردند.

فهمیده با بیان اینکه ملت ایران اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را یک صدا محکوم کردند، اضافه کرد: آمریکا با سیاست فشار و ترور نمی تواند ملت ایران را از اسلام و خط امام خمینی (ره)، شهدا و ولایت جدا کند.

این مسئول بیان کرد: درپی شهادت سردار قاسم سلیمانی و جمعی ازهمرزمانش درعملیات تروریستی ارتش متجاوز آمریکا، محمد نجات قدردان شاعرالبرزی شعر حماسی مقاومت را در وصف این شهید والامقام سرود.

این شعر حماسی را محمد نجات قدردان از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به سردار عاشقان سردار سلیمانی تقدیم کرده است.
مالک خوش آمدی که علی بی‌قرار توست
مالک خوش آمدی که جهان وامدار توست
سردار روزهای سخت پراز التهاب‌ها
دنیا بدون شک چو قمر برمدار توست
ای مانده از تبار سلیمان ونوح‌ها
دلهای عاشقان همگی در حصار توست
الماس و نقره و یاقوت ولعل‌ها
مبهوت ومات خلوص عیار توست
سردار سر بلند حیله آن عمرعاص‌ها
این سیل بی کرانه ببین سربدار توست
ای از تونام وپرچم آزادگان بلند
اکنون به فصل زمستان بهار توست

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۴
0
0
ممنون از شعر زیباتون ما رو در حال و هوای دیگری فرو برد
captcha