ماتم حاج قاسم دردناک‌تر از شهادت پدرم بود
کد خبر: 3868916
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

ماتم حاج قاسم دردناک‌تر از شهادت پدرم بود

گروه سیاسی ــ فرزند تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: با شهادت سردار سلیمانی، شانزدهم بهمن ۹۴ یعنی روز شهادت پدرم را از یاد بردیم.

ماتم حاج قاسم دردناک‌تر از شهادت پدرم بود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، پیمان اورنگ، فرزند تنها شهید مدافع حرم استان با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سردار سلیمانی، اظهار کرد: روزی که خبر شهادت پدرم را شنیدم ۱۶ بهمن سال ۱۳۹۴ بود؛ لحظه‌ای ناراحت‌کننده که هیچ‌گاه از ذهنم پاک نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بی‌شک آن روز بدترین روز زندگی ما و آن جمعه بدترین جمعه بود، افزود: روزی که پدرم به شهادت رسید در مراسم تشییع و خاکسپاری در یاسوج همه دیدند که قطره‌ای اشک نریختم تا دشمن بداند که داغ شهید اورنگ را بر دلش گذاشته‌ایم.

این فرزند شهید مدافع حرم در حالی که بغض و گریه امانش را بریده بود، اضافه کرد: جمعه، ۱۳ دی‌ماه ۹۸ اما چنان اندوه‌بار برای من و خانواده‌ام بود که اندوه ۱۶ بهمن ۹۴ را فراموش کردیم.

اورنگ تصریح کرد: برای پدرم گریه نکردم اما داغ حاج قاسم سلیمانی امانمان را برید و برای همیشه سوگوارمان کرد.

یادآور می‌شود، شهید سردار ستار اورنگ از اهالی روستای نقاره‌خانه شهرستان بویراحمد بود که بعد از 33 سال خدمت صادقانه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مبارزه علیه نیروی ضد بشری داعش در کنار سایر رزمندگان اسلام به دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) اعزام شده بود که 16 بهمن‌ماه 1394 در حومه شهر حلب به درجه رفیع شهادت دست یافت.

انتهای پیام
captcha