سردار سلیمانی برای شهادت لحظه‌شماری می‌کرد
کد خبر: 3868921
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

سردار سلیمانی برای شهادت لحظه‌شماری می‌کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه سردار سلیمانی متعلق به ملت ایران نبود بلکه متعلق به جبهه مقاومت است، افزود: سردار برای شهادت لحظه‌شماری می‌کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان امروز شنبه، 14 دی‌ماه در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان با تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی او را مردی مخلص، انسانی ارزشمند و سردار ولایی خواند که از قبل از انقلاب به‌عنوان نیروی انقلابی در میدان مبارزه تلاش کرد و سرانجام به دست شقی‌ترین افراد جهان در عراق به شهادت رسید و ادامه‌دهنده نهضت سرخ حضرت حسین‌بن‌علی(ع) شد.

وی  بیان کرد: حاج قاسم اخلاص و عنایت ویژه‌ای به حضرت زهرا(س) داشت و ذکر یازهرا از زبانش نمی‌افتاد، ما انسان را ارزشمندی از دست دادیم.

وی با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی در خاورمیانه و جهان اسلام، تصریح کرد: ملت‌های عراق، سوریه و لبنان همه امروز جزء خانواده شهدا هستند، سلیمانی متعلق به ملت ایران نبود بلکه متعلق به جبهه مقاومت در این منطقه از جغرافیا بود و او برای شهادت لحظه‌شماری می‌کرد.

حجت‌الاسلام عسکری با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از سردار سلیمانی به‌عنوان شهید زنده یاد می‌کردند، اظهار کرد: شاید به دلیل ترکش‌ها و جانبازی که داشت و او شهیدی بود که سر از پا نشناخته کار می‌کرد و رزمنده‌ای بود که واقعاً جهادی کار می‌کرد.

وی در پایان تأکید کرد: ارزش سردار سلیمانی از درونش می‌جوشید، وی آدمی مؤمن و پا‌ک‌دست بود قبل از ورود به سپاه قدس می‌گفت، حقوقی که می‌گیریم 10، 15 روز کفاف زندگی‌ام را می‌دهد بقیه‌اش را از پدرم می‌گیرم، یک روز در خودرویی می‌رفتیم، چند شکلات جلوی خودرو بود که راننده با پول مأموریتش خریده بود حتی از آن شکلات‌ها برنداشت که به فرزندش بدهد.

انتهای پیام
captcha