مراسم گرامیداشت شهید سردار سلیمانی در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3868922
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

مراسم گرامیداشت شهید سردار سلیمانی در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی- مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم ولایتمدار دارالارشاد اردبیل در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شهید سردار سلیمانی در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، با حضور مردم ولایتمدار دارالارشاد اردبیل مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ساعت 9:30 صبح امروز، 14 دی‌ماه در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.

مردم انقلابی اردبیل از اقشار مختلف در این مراسم حضور یافتند تا یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی داشته و در سوگ این سردار رشید اشک ماتم بریزند.

گروه‌های مختلف مردمی به‌ویژه بسیجیان در این مراسم حضور گسترده و باشکوه یافته و بر تداوم راه و آرمان‌های شهید سلیمانی و جبهه مقاومت تاکید کردند.

حاضران در این مراسم ضمن بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جنایت آمریکا در به شهادت رساندن این سردار بزرگ را محکوم کردند.

مراسم بانوان در گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی هم در زینبیه حسینیه ثارالله برگزار شد.امروز بازاریان اردبیل نیز به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مغازه‌های خود را تعطیل کردند و همچنین کلاس‌های حوزه علمیه استان هم تعطیل شد.

انتهای پیام
captcha