فارس در سوگ مالك‌اشتر انقلاب
کد خبر: 3868927
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

فارس در سوگ مالك‌اشتر انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد ــ بعد از به شهادت رسیدن سردار سپاه اسلام، سردار سپهبد قاسم سلیمانی از سوی آمریكای جنایتكار، مراسم‌ سوگواری متعددی از روز گذشته در نقاط مختلف فارس در حال برگزاری است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و معروف به مالك‌اشتر انقلاب، صبح دیروز، 13 دی‌ماه توسط جنایتكاران آمریكایی در بغداد به شهادت رسید. این داغ بزرگی برای تمام ملت ایران بود و موجب خشم و تأثر عمیق قلبی اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان با هرتفكر و اندیشه و گرایشی شد؛ چرا كه سردار سلیمانی سربازی بی‌نظیر برای وطن بود كه این مرز و بوم را از شر خباثت‌های تروریست‌های داعش مصون نگه داشت.

و امروز كه این ملت مالك‌اشتر خود را از دست داده‌اند، سوگی تمام ناشدنی تمام نقاط ایران از جمله استان فارس را در برگرفته است. هنوز كه هنوز چشم‌های بسیار گریان و دل‌ها از بزرگی این داغ لرزان است. تمام نقاط استان فارس اعم از ادارات و بقاع متبركه، مساجد و حسینیه‌ها در سوگ بزرگ سیاهپوش شده است و پوسترها و تمثال‌های مبارك سردار شهید قاسم سلیمانی در كوی و برزن و به خصوص پشت خودروهای سواری مشاهده می‌شود.

مراسم‌ بزرگداشت و سوگواری این سردار سپاه اسلام از روز گذشته در تمام نقاط استان فارس برپا شده‌اند و همچنان این مراسم‌ها با سخنرانی علمای برجسته و سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر كوی و برزنی برپا هستند. تك به تك طیف‌های مختلف سیاسی و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی و انتظامی و قضایی و نظامی بیانیه‌ها و پیام‌های تسلیت خود را به خاطر این مصیبت عظمی صادر می‌كنند و این داغ بزرگ را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده آن سردار شهید تسلیت می‌گویند.

طبق اعلام رئیس شورای هیئات مذهبی فارس بنا شده است تا اعضای مساجد و هیئات مذهبی استان با اهدای شاخه‌های گل و همراه با شمع به سمت مقرهای سپاه در سطح استان بروند و در آنجا همراه با پاسداران انقلاب اسلامی به سوگواری این سرباز بزرگ وطن بپردازند.

انتهای پیام
captcha