شهادت شهید سلیمانی پایه‌های وحدت را مستحکم‌تر می‌کند
کد خبر: 3868932
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

شهادت شهید سلیمانی پایه‌های وحدت را مستحکم‌تر می‌کند

گروه سیاسی- نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه راه مقاومت با شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی پایان نمی‌یابد، گفت: شهادت سردار سلیمانی پایه‌های وحدت را مستحکم‌تر می‌کند.

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی مستحکم‌تر و استوارتر از گذشته در ادامه راه و رسیدن به پیروزی حرکت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه راه مقاومت با شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی پایان نمی‌یابد، افزود: شهادت شهید سلیمانی پایه‌های وحدت را مستحکم‌تر می‌کند.
امام جمعه سنندج بیان کرد: حرکت دشمن باعث تقویت اتحاد مسلمانان و درسی بزرگ برای جهان بشریت است چرا که صفت شیطان بزرگ را بیشتر از گذشته برای مسلمانان نمایان کرده است و جهانیان دیگر به خوبی می‌دانند، آمریکا جز کشتار و ویرانگری هدیه‌ای برای مردم منطقه نداشته است.
وی با تأکید بر هوشیاری و آگاهی مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد: آمریکا با دین و اسلام جنگ دارد و باید گفت که دشمنی استکبار در واقع با دین و شرافت و کرامت انسانی است.
ماموستا فایق رستمی با اشاره به راهپیمایی نمازگزاران سنندجی در روز شهادت سردار سلیمانی یادآور شد: تجمع مردم سنندج در محکومیت شهادت سردار سلیمانی اعلام خشم و انزجار مردم سنندج و تنفر از استکبار جهانی را نشان داد.

انتهای پیام
captcha