سردار سلیمانی، داعش را به درک واصل کرد
کد خبر: 3868959
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

سردار سلیمانی، داعش را به درک واصل کرد

گروه سیاسی ــ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان، گفت: سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در مقابله با گروه‌های تروریستی دست‌نشانده آمریکا با تأسی به قرآن داعش را از ریشه نابود و به درک واصل کرد.

امیر سرتیپ دوم سعید اثنی عشریه، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی برای عزت اسلام و مظلومان جهان، به شهادت رسید.

وی افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی، سربازی شجاع و دلیر و ولایت‌مدار بود و دشمن با این جنایت ملت ایران را بیدارتر کرد، دشمن بداند که امروز با شهادت این سردار بزرگ هزاران سردار پیرو ولایت‌فقیه و دلسوز اسلام در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد و جان‌فشانی می‌کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ استان، بیان کرد: شهادت این فرماندهان دلاور و خستگی‌ناپذیر را به محضر حضرت بقیةالله‌الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم دلاور ایران و عراق و تمامی رزمندگان غیور جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری دست‌نشانده آمریکای جنایتکار و دفاع از کیان اسلام، نقش بسیار زیادی داشت و با تأسی به قرآن کریم و آموخته‌های دینی و درس شجاعت و فداکاری جنایت‌های داعش را از ریشه نابود و به درک واصل کرد.

امیر سرتیپ دوم، سعید اثنی عشریه عنوان کرد: دشمن همیشه از درس شهادت این مذهب بزرگ می‌ترسد و بداند که شهادت پاداش شیرین رزمندگان اسلام است.

وی یادآور شد: فقدان این سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی دشمن جنایتکار بداند که راه این شهید عزیز ادامه دارد و هیچ زمانی رزمندگان و یاران این شهید بزرگ دست از ادامه راه و هدف والای اسلام ناب محمدی‌(ص) برنمی‌دارند و قطعاً جواب سختی در انتظار آنان است.

انتهای پیام
captcha