مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد
کد خبر: 3868987
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
در مسجد اعظم قم؛

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ مراسم بزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام، شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس و شهدای همراه ایشان امروز، 14 دی‌ماه، در مسجد اعظم قم برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شدبه گزارش ایکنا، ده هزار نفر از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) قبل از شروع این مراسم در مسجد اعظم و صحن‌های اطراف آن حضور یافتند تا دین خود را به شهدای مقاومت ادا کنند؛ حضور جمعیت در این مراسم آن قدر زیاد بود که صحن‌های اطراف هم مملو از جمعیت بود؛ فضلا، طلاب، مراجع تقلید و استادان حوزه علمیه هم با تعطیلی حوزه (که خبر آن از شب گذشته اعلام شد) هم در این مراسم حضور داشتند.

آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و ده‌ها تن از شخصیت‌های حوزوی و استانی در این مراسم حضور داشتند.

همچنین آیت‌الله سیدمحمد غروی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله مروی، عضو شورای عالی حوزه، آیت‌الله استادی، عضو شورای عالی حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی رئیس جامعةالزهرا(س) و نمایندگان بیوت مراجع تقلید، مسئولان دفتر رهبر انقلاب در قم از دیگر حاضران این مراسم بودند.

حاضران در این مراسم با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی به مضمون «فقط انتقام» و با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا، جانم فدای رهبر، نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا، حاج قاسم شهادتت مبارک، عزا عزا است امروز»، تنفر خود را از این جنایت آمریکا ابراز کردند.

انتهای پیام
captcha