چشمان گریان و منتظر برای سردار دل‌ها
کد خبر: 3868991
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

چشمان گریان و منتظر برای سردار دل‌ها

کانون خبرنگاران نبأ ــ دسته سینه‌زنی دلسوختگان راه اسلام و داغ جانسوز سردار سلیمانی در بین جمعیت راهپیمایان چنان بود که گویی قیام و نهضت حسینی بار دیگر با اینکه زمانش نیست، رخ داده است؛ تویسرکانی‌ها با چشمانی گریان و دلی پر از غم و اندوه با سردادن مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... جنایت تروریستی آمریکای جهان‌خوار را محکوم کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مردم ولایت‌مدار تویسرکان روز گذشته، 13 دی‌ماه با راهپیمایی پس از اقامه نماز عبادی ــ سیاسی جمعه با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و محکوم کردن جنایت تروریستی آمریکای جهان‌خوار، از سردار دل‌ها، شهید سپهبد سلیمانی تجلیل کردند.
این هفته صفوف نمازگزاران نماز جمعه نسبت به هفته‌های گذشته منسجم‌تر و باشکوه‌تر بود چراکه همه میهمان غیرتمند‌ترین مرد یعنی مالک اشتر ایران، سردار محبوب ملت مسلمان و آزادی‌خواه جهان بودند. امروز چشم‌ها هم بی‌قرار استقبال یار و همراه ولایت، سردار سلیمانی این بزرگ‌مرد ایران زمین بود و بی‌اختیار همچون باران بهار در یاد و پرواز یار گریه می‌کردند.
مردم شهر من با بیش از ۷۵۰ شهید انقلاب و دفاع مقدس سنگر نماز جمعه را مستحکم‌تر از همیشه به پا داشتند تا به دنیا بفهمانند که شهیدان و بزرگ دلاورمردانی چون سپهبد سلیمانی نه تنها از یادها نخواهد رفت بلکه درخت تناور اسلام و انقلاب را تنومندتر از قبل به نحوی که ریشه‌هایش جهان را دگرگون و به انقلاب منجی عالم بشریت متصل خواهد کرد، پس آمریکای جنایتکار بداند ایران اسلامی هرگز از پای نخواهد نشست.
دسته سینه‌زنی جوانان و دلسوختگان راه اسلام و داغ جانسوز سردار سلیمانی در بین جمعیت راهپیمایان چنان بود که گویی قیام و نهضت حسینی بار دیگر با اینکه زمانش نیست، رخ داده است؛ تویسرکانی‌ها با چشمانی گریان و دلی پر از غم و اندوه از مصلی محل اقامه نماز جمعه تا مقابله شهرداری واقع در خیابان انقلاب مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، الله‌اکبر، لا اله الا الله، مالک اشتر شهادت مبارک، عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، مالک اشتر علی پیش خداست امروز، ای اهل حرم میر و علمدار نیامد و... را فریاد زدند.
به یاد و خاطره و تجلیل از سردار سلیمانی این قرار قلب‌های ملت ایران امروز مراسم‌هایی در سطح شهرستان برگزار  شد.
یاس فاطمی
انتهای پیام
captcha