پرچم مبارزه با ظلم بر زمین نمی‌ماند
کد خبر: 3869023
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

پرچم مبارزه با ظلم بر زمین نمی‌ماند

گروه اجتماعی ــ همزمان با دومین روز از شهادت سردار سلیمانی، مردم داغ‌دیده کرج با حضور در مصلی کرج به استکبار جهانی ثابت کردند که پرچم مبارزه با ظلم که در دست سردار به اهتزاز درآمده بود هیچگاه بر زمین نمی‌ماند.

پرچم مبارزه با ظلم برزمین نمی‌ماند

به گزارش ایکنا از البرز، مردم کرج، پیش از ظهر امروز، 14 دی ماه با برگزاری آیین سوگواری در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان در عزای سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی به سوگ نشستند.
گروه‌های خودجوش مردمی با در دست داشتن عکس‌های سردار سلیمانی ، پلاکاردهایی با عناوین "مرگ بر آمریکا" و " ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده" در مصلی امام خمینی(کرج) عزاداری کردند.
امروز در دومین روز از شهادت سردارسلیمانی، مردم داغ دیده کرج آمده بودند تا ضمن تجدیدمیثاق با آرمان‌های شهدا و امام راحل(ره) به جهانیان به ویژه استکبارجهانی ثابت کنند که پرچم مقابله با ظلم که در دست سردار به اهتزاز آمده بود بر زمین نمی‌ماند.
" سقای حسین سید و سالار نیامد علمدار نیامد " نجوای سوزناکی بود که در آیین سوگواری سردار سلیمانی سر داده شد تا به دشمنان ثابت شود با شهادت سردار قوی تر خواهیم شد و عزم ملت ایران اسلامی برای ریشه‌کنی استکبار بیشتر می‌شود.
همچنین در این آیین باشکوه با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا یاد و خاطره رشادت‌های سردار مهربانی حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته شد.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق‌العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
captcha