بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در امامزاده زید ابن علی(ع) برگزار شد
کد خبر: 3869033
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در امامزاده زید ابن علی(ع) برگزار شد

گروه سیاسی ــ مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز شنبه، ۱۴ دی‌ماه ‌با حضور اقشار مختلف مردم خرم‌آباد در امامزاده زید ابن علی(ع) این شهرستان برگزار شد.

بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در امامزاده زید ابن علیبه گزارش ایکنا از لرستان، در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، مراسم بزرگداشتی با حضور اقشار مختلف مردم در حرم امامزاده زیدبن علی(ع) خرم‌آباد برگزار شد.

ولایت‌مداری؛ ویژگی ممتاز سردار سلیمانی

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون اوقاف لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه تواضع و فروتنی در ابعاد شخصیت سردار سلیمانی برجسته است، اضافه کرد: دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری، ویژگی ممتاز سردار سلیمانی بود.

وی با ذکر این مطلب که آزادی‎خواهان جهان و کشورهایی که در آن‎ها بیداری اسلامی صورت گرفته است نیز به خاطر شهادت این سردار سرافراز سوگوار و داغ‎دار هستند، گفت: دشمنان با این اقدام خود، خوی پلید خود را نشان دادند ولی باید بدانند که ملت ایران به سادگی از این اتفاق نمی‌گذرد و انتقام خون این شهدا را خواهند گرفت و درس سختی به دشمن خواهند داد، این شهادت ملت ما را روز به روز بیدارتر و آگاه‎تر خواهد کرد و زمینه نابودی خودشان را فراهم خواهد کرد.

معاون اوقاف لرستان با اشاره به اینکه شهادت حق مالک اشتر ولایت بود، تصریح کرد: سردار سلیمانی از دوران دفاع مقدس تاکنون در جبهه‌های حق و در نبرد با باطل قدم گذاشته بود و آرزویش نیز شهادت بود، به مرادش رسید و لباس شهادت پوشید.

در این مراسم که با مداحی مسلم رضایی از ذاکران اهل‌بیت(ع) همراه بود حاضران با سوگواری یاد و خاطره سردار سلیمانی را گرامی داشتند.

انتهای پیام
captcha