خون سردار سلیمانی اندیشه‌های زیادی را متوجه جبهه مقاومت می‌کند
کد خبر: 3869035
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
امام جمعه زابل:

خون سردار سلیمانی اندیشه‌های زیادی را متوجه جبهه مقاومت می‌کند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا با بیان اینکه خون حاج قاسم سلیمانی فکرها و اندیشه‌های بیشتری را متوجه جبهه مقاومت می‌کند، گفت: ایشان نماد تفکر بسیجی، مقاومت و جهاد در مقابل ظلم و ستم است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل، 13 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و همراهانش، گفت: سردار ولایت کسی است که مقام معظم رهبری او را شهید زنده خطاب فرمود. سردار حاج قاسم سلیمانی به جمع همرزمان شهیدش پیوست و به تعبیر رهبر عزیزمان، دوستان شهیدش، شهید میرحسینی‌ها او را در آغوش گرفتند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا به گمان خودشان با این جنایت مقاومت را از بین می‌برند، غافل از اینکه در سنت خداوند متعال، خون شهید برکت و جوشش عجیب و شگفت‌انگیز دارد.
امام جمعه زابل با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی آغاز کار و اوج‌گیری جبهه مقاومت است، افزود: دشمنان نمی‌دانند که این انقلاب، جبهه مقاومت قائم به شخص نیست؛ شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرد نیست، یک تفکر است؛ ایشان نماد تفکر بسیجی، مقاومت و جهاد در مقابل ظلم و ستم است.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: آنان که در راه خداوند کشته می‌شوند، به برکت این شهادت فی سبیل الله، خداوند متعال حیات ویژه به آنها اعطا می‌کند و حیات‌شان قوی‌تر از حیات دنیوی‌شان می‌شود. خون‌شان برکت دارد، روح‌شان بیشتر در جبهه مقاومت حاضر و ناظر است. هم خودشان شاد و عند ربهم یرزقون هستند و هم به آنها که در مسیرشان در حرکت هستند شهادت می‌دهند که راه مقاومت و در مسیر شهادت گام برداشتن سعادت بزرگی است.
امام جمعه زابل با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت افتخارآفرین سردار سرافراز جهان اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: پیام نائب امام زمان(عج) بهترین پیام در مورد شهادت سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، ما در تاریخ مقاومت شهدای بزرگی تقدیم اسلام کرده‌ایم و روزبه‌روز قوی‌تر شدیم؛ آن نهال نوپای انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا الان درختی تنومند شده است.
وی افزود: با شهادت سرداری همچون حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت عقب‌نشینی نخواهد کرد؛ از لحظه‌ای که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، ترور‌ها شروع شد و شخصیت‌های کلیدی نظام مورد ترور قرار گرفتند و به شهادت رسیدند، اما راه ادامه پیدا کرد؛ هشت سال با تمام قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستادیم، حدود 300 هزار شهید تقدیم اسلام شد؛ قطعا روح بلند و ملکوتی شهید حاج قاسم سلیمانی بیشتر از گذشته جبهه مقاومت را قوی‌تر خواهد کرد و نابودی دشمن نزدیک است.
حجت‌الاسلام کیخا با بیان اینکه خون حاج قاسم سلیمانی فکرها و اندیشه‌های بیشتری را متوجه جبهه مقاومت می‌کند، تأکید کرد: استکبارجهانی با این غلط بزرگی که مرتکب شد، افول اسرائیل را سریع‌تر کرد و این دعای مستجاب مؤمنان و مؤمنات به پهنای عمق راهبردی انقلاب اسلامی است که همه فرزندان خمینی کبیر هستند.
یادآور می‌شود، مردم زابل پس از اقامه نماز جمعه با اجتماع در صحن حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) مجتمع فرهنگی ــ مذهبی مصلی بزرگ المهدی(عج) این شهرستان با سردادن شعار، انزجار خود نسبت به جنایات آمریکا در منطقه و شهادت سردار قاسم سلیمانی و همراهان، اعلام کردند و خواهان برخورد قاطع و دندان‌شکن با این اقدامات شنیع و غیر انسانی شدند.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha