سپهبد شهید سلیمانی مصداق آیه «أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَینَهُمْ» بود
کد خبر: 3869087
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

سپهبد شهید سلیمانی مصداق آیه «أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَینَهُمْ» بود

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده نیروی انتظامی مرودشت با اشاره به ویژگی‌های سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، این شهید بزرگوار را مصداق آیه 29 سوره فتح « أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَینَهُمْ» دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی مرودشت امروز، 14 دی‌ماه در نشست با فرمانده سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان، سردار حاج قاسم سلیمانی را مصداق آیه 29 سوره فتح «... أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَینَهُمْ...؛ ... بر كافران سختگیر [و] با همدیگر مهربانند ...» عنوان کرد و افزود: سردار سرافراز اسلام سرباز ولایت و همیشه در خاکریز و صحنه‌های حقیقی مبارزه با دشمنان بود.
وی، بارزترین ویزگی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را سرباز محض ولایت بودن دانست و گفت: سردار سلیمانی به معنی واقعی کلمه سرباز محض ولایت بود.

زراعتیان در بیان دیگر ویژگی‌های شخصیتی سردار رشید اسلام گفت: مردمی بودن، آرام و خاکی بودن، قاطع، شجاع، نترس و مقتدر برای دشمنان، دوستدار فرزندان شهدا و... همگی صفات برجسته و بارزی است که در وجود وی موج می زد.
وی ادامه داد: زیرکی و با هوشی از جمله ویژگی‌های برجسته و بارز فرمانده سپاه قدس بود و ایشان پرچم‌دار واقعی مبارزه با تروریسم در دنیا است که دشمنان توان رویارویی مستقیم با ایشان را نداشتند و اینچنین ناجوانمردانه وی و همرزمانش را به شهادت رساندند.
فرمانده انتظامی مرودشت، ترویج ویژگی‌های منحصر به فرد حاج قاسم سلیمانی را وظیفه همه مردم و مسئولان برشمرد و گفت: عهد و پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون راه سردار رشید و شجاع اسلام را زنده نگه داشته و همواره در این مسیر گام برداریم.
هاشم جمالی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت مرودشت هم در این دیدار با اشاره به گوشه‌هایی از رشادت‌های سردار قاسم سلیمانی، این شخصیت را متعلق به همه مسلمانان جهان دانست و گفت: راه مقاومت و سردار شهید و همرزمان ایشان تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha