قرآنیان فارس آماده انتقام سخت از آمریكا هستند
کد خبر: 3869092
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

قرآنیان فارس آماده انتقام سخت از آمریكا هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در بخشی از پیام اتحادیه تشكل‌ها و مؤسسات قرآنی فارس به‌مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تأكید شده است كه آماده انتقام سخت از آمریكایی‌های جنایتكار هستیم.

به گزارش ایكنا از فارس، اتحادیه تشكل‌ها و مؤسسات قرآنی فارس پیام تسلیتی به‌مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس صادر كرد.
در این پیام آمده است:
انالله واناالیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (آیه 23 سوره احزاب)
سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد.
این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیةالله ارواحنا فداه و رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای(مدظله) و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنیم.
دشمن در چه خیال است مگر زمانی که علمدار کربلا بشهادت رسید اسلام نابود شد؟
نام سیدالشهدا از روی زمین محو شد؟
نخیر! امروز نام سیدالشهدا لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.
امروز اگر سپهبد سپاه اسلام به شهادت رسیده سید علی خامنه‌ای تنها نخواهد ماند.
پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان ایران نخواهند گذاشت خون مطهر شهید سلیمانی هدر برود و در آینده نزدیک همه کسانی که از شهادت این شهید عزیز خوشحال هستند، غصه‌ای بسیار بزرگ نازل خواهد شد.
انتقام سخت در انتظار جنایتکاران این حادثه خواهد بود.
ما آماده انتقام سخت از آمریكایی‌ها هستیم.

انتهای پیام
captcha