امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است
کد خبر: 3869112
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱

امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است

گروه فرهنگی ــ امروز مردم کرمانشاه در اجتماع باشکوه «سلیمانی‌ها» آمدند تا به جنایتکاران آمریکایی بگویند با شهادت این سرباز ولایت از امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، عصر امروز، 14 دی‌ماه مردم کرمانشاه در اجتماع باشکوه «سلیمانی‌ها» آمدند تا به جنایتکاران آمریکایی بگویند با اقدام تروریستی خود نتوانسته‌اند جبهه مقاومت را در هم بشکنند چراکه با شهادت سرباز ولایت از امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است.
مردم آمدند تا دشمن بداند سردار دل‌ها یک شخص و یک سردار نظامی نبود آمدند تا به جنایتکاران عالم بگویند سردار سلیمانی یک جریان و یک تفکر ناب شیعی در جهان اسلام است و این جنایتکاران تاریخ بشریت نمی‌دانند سردار سرافراز اسلام یادگار روزهایی است که جوانان این آب و خاک اجازه نفوذ دشمن را به یک وجب از خاک خود نداند و سردار یادگار آن روزها است. آری یادگار روزهایی است که حسرت پیوستن به همرزمان شهیدش را داشت امروز استکبار شادمان از این جنایت، اما نمی‌داند که سربازان ولایت و فرزندان این آب و خاک دل در گرو اربابشان حضرت اباعبدالله(ع) دارند و پایانی جز شهادت برازنده آنان نیست.
امروز مردم خشمگین و داغدار کرمانشاه آمدند تا بگویند قطره قطره خون پاک سربازان رشید اسلام درخت تناور انقلاب را شکوفاتر و استوارتر می‌کند. سردار دل‌ها هربار در هر سخنرانی که داشتی در دعای پایانی جلسه آرزوی شهادت و پیوستن به یاران شهیدت را از خداوند طلب می‌کردی که «خداوندا مرا از وصول به آنان محروم مفرما» و امروز دعایت استجابت شد، راهت برای همیشه تاریخ پر رهرو ای سردار دل‌ها.

انتهای پیام
captcha