خاطره یک خبرنگار از مصاحبه با سردار سلیمانی
کد خبر: 3869171
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

خاطره یک خبرنگار از مصاحبه با سردار سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد ــ مشاور رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی استاندار کرمان از خاطره مصاحبه‌اش با شهید سردار سلیمانی در ارتفاعات جفتان می‌گوید.

عباس تقی‌زاده، مشاور رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی استاندار کرمان در گفت‌وگو با ایکنا، با ذکر خاطره‌ای از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: زمانی که هواپیمای سپاه در ارتفاعات جفتان سقوط کرد من به‌عنوان خبرنگار روز اول به محل حادثه رفتم.

وی افزود: روز سوم نیز مجدد به محل حادثه اعزام شدم و تا نزدیک قله رفتیم و در آنجا مصاحبه‌هایی را گرفتم، در آنجا دیدیم شهید سلیمانی مانند یک نیروی عادی به انتقال پیکر شهدا کمک می‌کردند.

مشاور رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی استاندار کرمان بیان کرد: چند بار خواهش کردم که با ایشان مصاحبه کنم اما وی متواضعانه فرمودند من یک سربازم بروید با دیگران صحبت کنید و من ناامیدانه از ایشان فاصله گرفتم.

وی تصریح کرد: در حال فاصله گرفتن از سردار بودم که دیدم پاسداری کفش خود را در آورده و در حال نماز خواندن است، مشغول عکاسی از وی شدم که سردار سلیمانی مرا صدا زدند و گفتند هر چه می‌خواهی بپرس.

مشاور رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی استاندار کرمان تأکید کرد: سردار شهید سلیمانی نمونه واقعی یکرنگی، صلح و صفا بود و با این اتفاقی که افتاد، جهان اسلام و ایران در شوک عظیم و سوگ فرو رفت و بهت‌زدگی بعد از شنیدن خبر شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در چهره مردم مشخص است، مردم به‌صورت خودجوش در آیین‌های بزرگداشت ایشان شرکت کردند و نشان دادند قدردان زحمات هستند.

سردار، نماد عزت ایران است

تقی‌زاده، سردار حاج قاسم سلیمانی را نماد عزت و اقتدار ایران بیان کرد و افزود: با توجه به اینکه عزای عمومی است باید متناسب با این اتفاق دستگاه‌های اجرایی به نصب بیرق‌های سیاه و مناسب‌سازی فضا اقدام کنند.

وی اظهارکرد: تمهیدات لازم برای حضور مقامات لشکری و کشوری در مراسم بزرگداشت و تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان اندیشیده شده است. مراسم تشییع و بزرگداشت سردار شهید سلیمانی باید به بهترین نحو ممکن پوشش خبری داده شود.

وی با اشاره به اینکه درخواست مصاحبه با همرزمان سردار سلیمانی در حال افزایش است و بخش مهمی از این اتفاق، پوشش رسانه‌ای است و باید از این طریق اقتدار ایران نشان داده شود، تأکید کرد: سردار شهید سلیمانی شخصیت چند بعدی بود و برای همین در جهان حتی از سوی دشمنانش مورد تحسین قرار می‌گرفت.

انتهای پیام
captcha