آمریکا منبع شر عظیم و حیوانیت بر روی زمین است
کد خبر: 3869179
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
شیخ عیسی قاسم:

آمریکا منبع شر عظیم و حیوانیت بر روی زمین است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رهبر جنبش اسلامی بحرین با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد معبود یگانه بر زمین باشد گفت: آمریکا منبع شر عظیم و حیوانیت بر روی زمین است لذا بیاد انسان‌های مقاوم و آزادی‌خواه در همه دنیا، تا جهان را از شر سیاست‌های آمریکا نجات دهند.

آمریکا می خواهد همه معبود او شوند درحالی که او شیطان اکبر است به گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم شنبه شب 14 دی در اجتماع عظیم جوانان شباب مقاومه در مصلی قدس با ذکر این مطلب که حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس آیات جهاد را خواندند و با قلبی آگاه و روحی پذیرا آن را دریافت کردند، گفت: مجاهدت حال و آینده را می‌سازد و پیروزی عظیمی را به دنبال دارد.
وی با ذکر این مطلب که آمریکا دولتی است که بر خونریزی و تجاوز بنیان شده است و کاری غیرازاین نمی‌تواند انجام دهد، افزود: در برابر این آمریکای جنایتکار که با هر حرکت نورانی و بشردوستانه‌ای دشمنی می‌کند باید مقاومت کرد.
رهبر جنبش اسلامی بحرین یادآورشد: آمریکا می‌خواهد معبود یگانه بر زمین باشد درحالی‌که شیطان اکبر است. اگر مقاومت از بین برود فساد زمین را فرامی‌گیرد و اگر فساد زمین را بگیرد، حیات از بین می‌رود.
شیخ عیسی قاسم تصریح کرد: هر جا استکبار باشد مقاومت و مجاهدت وجود دارد، ابراز کرد: اسلام روح مقاومت را پرورش می‌دهد و درس مبارزه با مستکبرین را گوشزد می‌کند.
وی با ذکر این مطلب که آمریکا منبع شر عظیم و حیوانیت بر روی زمین است، گفت: باید مقاومت‌ها در همه ادیان که از سرشت و فطرت انسان نشأت می‌گیرند متحد شوند تا جهان را از شر سیاست‌های آمریکا نجات دهند.
وی ادامه داد: زبان قتل و حذف‌های فردی و جماعتی می‌خواهد بگوید که باید ذلیل آمریکا باشید والا سرنوشت همه شما مرگ است؛ اما وقتی هیهات منا الذلة می‌گویم آمریکا باید سقوط کند.
آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تأکید کرد: آمریکا می‌خواهد همه هسته‌های خیرخواهی در زمین را آتش بزند و اگر می‌خواهید کاری را انجام بدهید با رضایت آمریکا باشد به‌طوری‌که هیچ امربه‌معروف و نهی از منکر و جهاد وجود نداشته باشد و همه ذلیل شیطان بزرگ باشیم.
وی افزود: اسلام توانایی مقابله با این استکبار و اراده شیطانی این کشور را دارد و قطعاً مسلمین جهان در این مسیر حرکت خواهند کرد. این وعده‌ای خداوند است به‌طوری‌که اسلام در پیش رو حرکت می‌کند و همه انسان‌های آزاده‌ای جهان در پشت او به حرکت درمی‌آیند. 
وی حذف فیزیکی رهبران مقاومت را محکوم و بیان کرد: همه امت باید از این بزرگواران روح فداکاری و ثابت‌قدمی را فرابگیرند، چراکه آمریکا می‌خواهد در میان این امت نه حاج قاسمی بماند نه ابو مهدی مهندس و نه مغنیه‌ای.
انتهای پیام
captcha