سردار سلیمانی تمام عمر خود را صرف پیشبرد مقاومت کرد
کد خبر: 3869187
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

سردار سلیمانی تمام عمر خود را صرف پیشبرد مقاومت کرد

گروه سیاسی ــ فرمانده سپاه سمنان در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهید قاسم سلیمانی گفت: ایشان سراسر عمر پربرکت خود را صرف مجاهدت و دفاع از این مرزوبوم و پیشبرد مقاومت کرد.

سردار سلیمانی تمام عمر خود را صرف مجاهدت برای اسلام کرد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حمید دامغانی، فرمانده این نهاد امروز، 15 دی به‌مناسبت گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: دولت آمریکا پس از شکست‌های متوالی در منطقه خاورمیانه و از دست دادن هیمنه خود در جهان و به‌خصوص بین مردم خود، با اقدامی تروریستی و جنایت‌کارانه، سردار سلیمانی را در خاک عراق به شهادت رساندند. آمریکایی‌ها بدون تردید از اقدام خصمانه خود پشیمان خواهند شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، «شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت است و همه دل بستگان مقاومت خونخواه اویند. همه دوستان و نیز همه دشمنان بدانند خط جهاد مقاومت باانگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت.

آمریکایی‌ها از امروز بدون تردید روی آرامش را نخواهند دید و پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد؛ چنانچه فرمانده معظم کل قوا نیز تأکید فرمودند که «فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد».

جنایت هولناک آمریکایی‌ها در نقض قوانین بین‌المللی و ادامه جنایت‌های ضد بشری‌شان سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ است و بی‌شک پاسخ دندان‌شکنی به مستکبران داده می‌شود و انتقام این خون به‌ناحق ریخته شده گرفته خواهد شد.

قاسم سلیمانی سراسر عمر پربرکت خود را صرف مجاهدت و دفاع از این مرزوبوم و پیشبرد تفکر و جریان مقاومت کرد و از معدود چهره‌هایی بود که تمام تلاش خود را برای بسیج مردمی مقابل استکبار جهانی در کشورهای اسلامی به کار گرفت و به همین دلیل نیز خاری در چشم مستکبران بود.

انتهای پیام
captcha