رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت
کد خبر: 3869193
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

گروه سیاسی ــ سیدمحمدقائم کاظمی بیدک، رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدمحمدقائم کاظمی بیدک، رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت جانسوز و مظلومانه سردار سرافراز اسلام و امت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب تأثر و تألم خاطر فراوان و عمیق ملت شهیدپرور ایران اسلامی و شیعیان و آزادی‌خواهان جهان شد. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها تلاش، مجاهدت و مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه آمریکای خبیث و سنگدل به شهدا پیوست و یاد و خاطرات مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و جانفشانی‌های این قهرمان تا ابد بر دل عاشقان و دوست‌دارانش باقی ماند و بدون شک شهادت این اسوه مجاهدت و استقامت جان تازه‌ای به جریان مقاومت اسلامی خواهد داد و پرچم این نهضت تا همیشه در اهتزاز خواهد بود.

اینجانب شهادت این اسوه صبر و مقاومت و الگوی مجاهدت و شجاعت را به محضر حضرت مهدی(عج)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و تمامی ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند برای سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی علو درجات و برای خانواده معزز و فرزندان عزیز و بازماندگان آن شهید والامقام صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha