پیام تسلیت آیت‌الله رحمتی سیرجانی برای شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3869219
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

پیام تسلیت آیت‌الله رحمتی سیرجانی برای شهادت سردار سلیمانی

کانون خبرنگاران نبأ ــ‌ آیت‌الله رحمتی سیرجانی، از مراجع تقلید شیعیان در شهر مقدس قم با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و یاران هم‌رزمش خواستار قصاص مباشرین به این جنایت شنیع شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله العظمی محمد رحمتی سیرجانی، از مراجع معظم تقلید در شهر مقدس قم و از شاگردان مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی سیدمحمود شاهرودی با صدور پیامی شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

خبر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را که شنیدم بسیار متأثر شدم نه تنها بنده بلکه هر وجدان پاکی این امر وحشیانه را محکوم می‌کند. همه اقشار جامعه دوستدار این شخصیت بزرگ هستند و باز هم آمریکایی ها بیش از پیش چهره شقی خود را برای جهانیان آشکار کردند.

سپهبد حاج قاسم سلیمانی(رضوان‌الله علیه) انسان وارسته، مخلص و متواضعی بود که هیچگونه ادعایی هم نداشت. از شاخص‌های ایشان تبسمی همیشگی از شادمانی امنیت ملی بود.

اینکه آیت‌اللّه خامنه‌ای(حفظه الله) از خانواده ایشان دیدار کردند کار شایسته و ارزشمندی است. سپهبد سلیمانی خاری در چشم دشمنان بود، آن‌هایی که در این امر بی‌رحمانه مباشر بودند، باید قصاص شوند».

محسن سلطان احمدی

انتهای پیام
captcha