عزاداری خادمیاران رضوی قم در سوگ شهادت سردار
کد خبر: 3869258
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

عزاداری خادمیاران رضوی قم در سوگ شهادت سردار

کانون خبرنگاران نبأ ــ خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قم هم‌گام با سایر اصناف و اقشار مردم، با راه‌اندازی دسته‌جات عزاداری در ماتم شهادت سردار سلیمانی به سوگ نشستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ خادمیاران کانون «معین‌الضعفاء» پردیسان با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه با راه‌اندازی دسته عزاداری به مناسب شهادت سردار بزرگ اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در سوگ مدافع انقلاب و اسلام نوحه‌سرایی کردند.
در این مراسم عزاداری که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین پردیسان قم، طلاب و فضلای حوزه علمیه و اقشار مختلف مردم شهیدپرور و انقلابی برگزار شد؛ یاد و خاطره دلاورمردی‌ها و از خودگذشتگی‌های سردار بزرگ اسلام گرامی داشته شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی، امام جمعه پردیسان طی سخنانی در جمع عزاداران گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، کیلومترها آن‌طرف‌تر از مرزهای کشور عزیزمان با سازماندهی نیروهای مجاهد و فرماندهی و هدایت محور مقاومت، مانع نفوذ دشمنان دین و قرآن به آب و خاک کشور عزیز ایران شد.
وی افزود: اگر رشادت‌ها و فداکاری‌های حاج قاسم نبود، آمریکا به تمام اهداف خود در تجزیه کشورهای منطقه رسیده بود.
امام جمعه پردیسان ادامه داد: آرامش ایران، سوریه،‌ عراق و کشورهای منطقه، دستاورد ارزشمند و بی‌بدیل سردار بزرگ اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی بود و آحاد مردم و کشورهای منطقه، امنیت کنونی را مدیون این مرد الهی هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: امروز، تک‌تک مردم ایران، از هر حزب و جناحی در سوگ از دست دادن یار شجاع و باوفای امام خامنه‌ای می‌سوزند، این موضوع نشان از تسخیر قلوب همه مردم از سوی این سردار مجاهد و مبارز الهی دارد.
سوگواران و رهروان خمینی کبیر، پس از قرائت قرآن کریم و ختم کامل آن به نیت اهدا به روح متعالی سردار بزرگ اسلام، نوحه‌سرایی ذاکران اهل‌ بیت(ع) را استماع کرده و در فراغ آن مرد الهی گریستند.

سیدمحمدمهدی مؤذن

انتهای پیام
captcha