حضور نمایندگان مجلس در مراسم وداع با سردار سلیمانی در کرمان
کد خبر: 3869267
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

حضور نمایندگان مجلس در مراسم وداع با سردار سلیمانی در کرمان

گروه سیاست و اقتصاد ــ یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، بیانیه مجمع نمایندگان کرمان را در خصوص آمادگی این مجمع برای حضور تمامی نمایندگان مجلس در مراسم وداع با سردار سرافراز شهید سپهبد قاسم سلیمانی قرائت کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، این بیانیه که توسط اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجلس قرائت شد، به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه و افتخار آمیز سردار دل‌ها، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرزند برومند ایران اسلامی از خطه استان کرمان ضایعه بزرگی برای جهان اسلام و ملت‌های تحت ظلم و تجاوز بود. مجمع نمایندگان استان کرمان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت این شهادت بزرگ به محضر امام عصر و نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و خانواده معزز شهید بزرگوار بیان می‌داریم که راه جبهه مقاومت و ایثار بعد از این اقدام تروریستی با صلابت هر چه بیشتر ادامه می‌یابد.

مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن تشکر از آحاد ملت ایران و عراق در ابراز همدردی با مردم ولایتمدار استان کرمان و خانواده مکرم ایشان، آمادگی خود را جهت حضور تمامی همکاران نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم وداع تاریخی مردم کرمان با سردار دل‌ها اعلام می‌داریم.

مجمع نمایندگان استان کرمان».

انتهای پیام
captcha