گزینش ۳۰۰ شعر برای انتشار در «خاتم سلیمانی»
کد خبر: 3869336
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
نصیربیگی خبر داد:

گزینش ۳۰۰ شعر برای انتشار در «خاتم سلیمانی»

گروه ادب ــ رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور از گزینش ۳۰۰ شعر برای انتشار در کتاب «خاتم سلیمانی» خبر داد و گفت: تا غروب امشب این مجموعه به صورت الکترونیک منتشر می‌شود.

گزینش ۳۰۰ شعر برای انتشار در «خاتم سلیمانی»امیر نصیربیگی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، در گفت‌وگو با ایکنا، از انتشار مجموعه شعر «خاتم سلیمانی» خبر داد و گفت: این مجموعه سروده‌های شاعرانی است که به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به صورت خودجوش سروده و در فضای مجازی منتشر شده و غروب امروز همزمان با تشییع پیکر این شهید به‌ صورت کتاب الکترونیک منتشر خواهد شد.

وی افزود: گروهی از کارشناسان حوزه ادبیات شعر‌های منتشر شده در فضای مجازی را از نظر علمی و فنی بررسی و گزینش می‌کنند تا شعر‌ها با کیفیت لازم منتشر شود. این گزینش داوری نیست و فقط شعر‌های ضعیف حذف می‌شوند.

نصیربیگی ادامه داد: در این راستا هیچ فراخوانی منتشر نشده و شاعرانی که سروده‌های خود را در فضای مجازی بارگذاری کرده‌اند اشعارشان را جمع‌آوری کرده‌ایم. از این رو قطعاً انتشار مکتوب این شعر‌ها با هماهنگی شاعران بوده و ملاحظاتی داریم و تلاش می‌کنیم این مجموعه را تا ۱۰ روز آینده به صورت مکتوب به چاپ برسانیم.

وی بیان کرد: تاکنون ۳۰۰ شعر از ۱۳۰ شاعر در قاب‌های گوناگون انتخاب شده و پیش‌بینی می‌کنیم تعداد شعر‌ها در ساعات آتی افزایش یابد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان یادآور شد: در روزهای پیش رو ویژه‌برنامه‌های دیگری به مناسبت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار و اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha