شهید سلیمانی اسطوره‌ای تاریخی برای ملت ایران خواهد بود
کد خبر: 3869369
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

شهید سلیمانی اسطوره‌ای تاریخی برای ملت ایران خواهد بود

گروه سیاسی ــ رئیس کل دادگستری کرمان با بیان اینکه یقیناً خون حاج قاسم سلیمانی در رگ‌های جوانان غیور و متدین جهان اسلام جریان دارد و هزاران حاج قاسم در منطقه حضور دارند و آماده‌اند راه ایشان را ادامه دهند، تأکید کرد: ایشان یک اسطوره تاریخی برای ملت ایران بوده و خواهد ماند.

به گزارش ایکنا از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان، امروز یکشنبه، 15 دی‌ماه در نشست شورای معاونان دادگستری کل استان، ضمن عرض تسلیت شهادت سردار بزرگ جهان اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، امت اسلامی و مردم شهیدپرور دیار کریمان گفت: این جنایت که به دستور رئیس جمهور آمریکا و عوامل آن در منطقه اتفاق افتاد نقض تمامی مقررات بین‌المللی و به‌ویژه نقض حاکمیت دولت عراق است.

وی افزود: بر اساس ضوابط و مقررات بین‌المللی ترور سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی یک جنایت جنگی تلقی می‌شود و از مصادیق بارز تروریسم دولتی است.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: از هر بعد و زاویه‌ای به این حادثه نگاه کنیم این جنایت علیه بشریت و آزادی‌خواهان جهان اسلام است و قطعاً باید عاملان و آمران این جنایت به سزای عمل ننگین‌شان برسند.

موحد با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک نماد از ارزش‌های الهی بود، تصریح کرد: این شخصیت جامع و وارسته یک الگوی کامل در استکبارستیزی، جهاد فی سبیل‌الله، ایثار و شهادت و خدمت جهادی به مردم تلقی می‌شود و همین ویژگی‌ها، وی را به یک شخصیت محبوب برای تمام آزادی‌خواهان جهان و به‌ویژه مردم ایران اسلامی تبدیل کرد.

وی با تأکید بر اینکه با شهادت ایشان راه جبهه مقاومت متوقف نمی‌شود، اظهار کرد: همانگونه که حیات با برکت شهید سلیمانی خواب ماندن استکبار جهانی در منطقه را آشفته کرده بود، قطعاً خون مطهر این شهید، استکبار جهانی در منطقه را به ورطه نابودی و هولناکی خواهد کشاند.

رئیس کل دادگستری کرمان با بیان اینکه یقیناً خون حاج‌ قاسم سلیمانی در رگ‌های جوانان غیور و متدین جهان اسلام جریان دارد و هزاران حاج قاسم در منطقه حضور دارند و آماده‌اند راه شهید سلیمانی را ادامه دهند، تأکید کرد: شهید سلیمانی یک اسطوره تاریخی برای ملت ایران بوده و خواهند ماند.

انتهای پیام
captcha