مراسم وداع با پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مصلی تهران لغو شد
کد خبر: 3869463
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

مراسم وداع با پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مصلی تهران لغو شد

گروه سیاسی ــ مراسم وداع با پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی که قرار بود امشب از ساعت 19 در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شود، با توجه به طولانی شدن مراسم تشییع در خوزستان و مشهد، لغو شد.

به گزارش ایکنا، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از لغو مراسم وداع با پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی خبر داد که قرار بود امشب از ساعت 19 در مصلی تهران برگزار شود.
 
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به حضور پرشکوه، میلیونی و حماسی مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار مشهد مقدس در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش و طولانی شدن این آیین، ضمن قدردانی از احساسات قابل تحسین و بی‌نظیر مردم شریف و قدرشناس تهران، به آگاهی می‌رساند: آیین وداع با پیکر مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی که قرار بود امشب در مصلی تهران برگزار شود، به دلیل دیر رسیدن پیکر به تهران برگزار نخواهد شد و ان‌شاءالله وعده تمامی شیفتگان و عاشقان این سردار سربلند و رزمندگان جبهه مقاومت، صبح فردا در دانشگاه تهران می‌باشد.
یادآور می‌‌شود، مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فردا، 16 دی‌ماه از ساعت 8 صبح از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha