مالک اشترهای تربیت شده راه سردار را ادامه می‌دهند
کد خبر: 3869483
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹

مالک اشترهای تربیت شده راه سردار را ادامه می‌دهند

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن بداند در رکاب امام زمان(عج) و امام خامنه‌ای مالک اشترهایی تربیت شده‌اند که این راه را ادامه خواهند داد و این راه ختم به ظهور ولی‌عصر(عج) و نابودی آمریکا و اسرائیل خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار عبدالله عراقی، مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح امروز، 15 دی در مراسم سوگواری سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: مؤمنان مردانی هستند که با خدا عهد و پیمان بستند و پای این عهد ایستادند و با مقاومت و شهادتشان آن را امضا کردند.
وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها ناجوانمردانه سردار سلیمانی را به شهادت رساندند افزود: مقام معظم رهبری حاج قاسم را چهره بین‌المللی معرفی کردند و رزمندگان جبهه مقاومت در اولین فرصت منافع آمریکا و ایادی دست نشانده آن‌ها را به خطر خواهند انداخت و زمان آن را جمهوری اسلامی انتخاب خواهد کرد.
سردار عراقی تصریح کرد: امروز آمریکا همه امکاناتش را برای مقابله با اسلام به میدان آورده امام جرأت اینکه در میدان واقعی با ما وارد نبرد شود را ندارد.
مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به فضل پروردگار جمهوری اسلامی ایران به موقع درسی به آنان خواهد داد که در طول تاریخ عبرتی برای دشمنان اسلام باشد.
وی افزود: دشمن بداند در رکاب امام زمان(عج) و امام خامنه‌ای مالک اشترهایی تربیت شده‌اند که این راه را ادامه خواهند داد. این راه ختم به ظهور ولی‌عصر(عج) و نابودی آمریکا و اسرائیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha