آیین گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی در المصطفی برگزار شد
کد خبر: 3869484
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

آیین گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی در المصطفی برگزار شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ آیین گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و فاتح قلب‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمع کثیری از مدیران، اعضای هیئت علمی، اساتید، طلاب و پرسنل جامعه المصطفی العالمیه در مدرسه عالی فقه وابسته به المصطفی برگزار شد.

به گزارش ایکنا، در این مراسم باشکوه که جمع کثیری از طلاب ملیت‌های مختلف جهان حضور داشتند، اشک و فغان آنان رنگ و بوی دیگری به مراسم داده بود.
در این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، رئیس جامعةالمصطفی، با اشاره به حضور طلاب المصطفی از ده‌ها ملیت در این مراسم، این حادثه تلخ را خدمت حضرت، ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی و همه آزادی‌خواهان و عدالت‌جویان جهان تسلیت گفت و تصریح کرد: این شهیدان متعلق به همه جهان اسلام بودند، چنان که انقلاب اسلامی متعلق به همه جهان اسلام است.
وی شهدای این فاجعه خون‌بار را شهیدان نهضت مقاومت اسلامی دانست که به همه عالم و مسلمانان تعلق دارند و اظهار کرد: بی‌شک، این حادثه نتایج مهم و فراوانی در منطقه و جهان به دنبال خواهد داشت و فصل تازه‌ای از تاریخ جهان گشوده خواهد شد.
از دیگر جلوه‌های این مراسم پلاکارد‌هایی به زبان‌های مختلف دنیا و در محکومیت اقدام تروریستی شیطان بزرگ آمریکا بود که محفل امروز را زینت بخشیده بود.
لازم به ذکر است، طبق اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قم مراسم تشیع و وداع با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فردا (دوشنبه ۱۶ دی ماه) ساعت ۱۴ از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به سمت مسجد مقدس جمکران بر روی دستان مردم همیشه در صحنه و انقلاب قم تشییع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha