ترور حاج قاسم بار دیگر ادعای دروغین حقوق بشری غرب را رسوا کرد
کد خبر: 3869506
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی قم:

ترور حاج قاسم بار دیگر ادعای دروغین حقوق بشری غرب را رسوا کرد

گروه حوزه‌های علمیه ــ مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی در پی شهادت سردار سرافراز پرافتخار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس، معاون حشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا، بیانیه مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی در پی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به شرح ذیل است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند، صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند»(سوره احزاب، آیه ۲۳).
خبر دردناک شهادت سردار سرافراز جبهه مقاومت و قهرمان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل قلب‌های ملت‌های آزادی‌خواه جهان را جریحه‌دار کرد.
خداوند شهادت را به عنوان پاداش جهاد مخلصانه مردانی قرار داده که با نیت خالص با لشکریان شیطان از بعثیان متجاوز تا صهیونیسم و تروریسم کور تکفیری و در رأس آنان تروریسم مستکبرانه دولتی آمریکا تا پای جان به مبارزه و مقاومت می‌پردازند.
سردار بزرگ با پیروی از ولایت بار‌ها هیمنه استکبار را فروریخت و رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده بود و با مجاهدت در خط مقدم و لرزاندن ستون‌های کاخ‌های ستم، خواب را بر شیاطین حرام کرده بود. ترور چنین شخصیت بزرگی بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که آمریکا و سرسپردگان کر و کور آن‌ها با وجود ادعای حقوق بشر در رأس تروریسم قرار دارند.
آمریکا و استکبار بداند انتقام خون شهید سلیمانی از سوی همرزمان او در تمام نقاط جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار و صهیونیسم با هدایت و راهبری سلیمانی‌های با اقتدار وصف ناشدنی گرفته می‌شود و پایه‌های کاخ شیطانی استکبار و صهیونیسم با خروش خون سردار سست شده و فرو می‌ریزد.
«وَاللَّهُ عَزیزٌ ذُوانْتِقام و خداوند، توانا و صاحب انتقام است» (سوره ابراهیم آیه ۴۷).
مجتمع آموزش عالی بنت الهدی در غم شهادت آن دلاور مرد بی‌نظیر و شهیدان همرزم و همراه ایشان ابراز همدردی نموده و اعتقاد دارد دولت سفاک آمریکا و نیرو‌های تروریست با نمایش این اقدام وقیح که چیزی جز ضعف و زبونی آن‌ها را به نمایش نگذاشت در برابر سربازان جبهه مقاومت نیست و نابود خواهند شد.

انتهای پیام
captcha