بزرگراه جیرفت ـ بافت به‌نام سردار سلیمانی نامگذاری شد
کد خبر: 3869525
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۴

بزرگراه جیرفت ـ بافت به‌نام سردار سلیمانی نامگذاری شد

گروه اجتماعی ــ بزرگراه از سمت جیرفت به طرف زادگاه سردار سلیمانی به نام بزرگراه سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان، بزرگراه از سمت جیرفت به طرف زادگاه سردار سلیمانی به نام بزرگراه سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر امام جمعه جیرفت با تبریک و تسلیت شهادت این بزرگمرد رشید اسلام سردار سلیمانی گفت: جانفشانی‌های این دلیرمرد سپاه اسلام بر کسی پوشیده نیست به طوری که الگوگیری خیلی از حرکت‌های جهادی در کشور برگرفته از مرام و منش این سردار بزرگ اسلام بوده است که مایه دلگرمی و قدرتی بزرگ برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمن درصدد است تا با کم رنگ کردن یاد و خاطره شهدا مسیر جامعه ما را به سمت بی‌تفاوتی‌ها پیش ببرد که بصیرت و هوشیاری و همچنین حرکت در جهت سیره شهدا با پیروی از منویات هدایتگرانه رهبر معظم انقلاب نقشه‌های پلید دشمنان را حنثی خواهد کرد.

سعادت‌فر با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدا می‌تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد، بیان کرد: با هدف گرامیداشت یادوخاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بزرگراه جیرفت – بافت که به سمت زادگاه این سردار عزیز می‌رود را به نام بزرگراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری کرده است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: احداث این بزرگراه که با همت اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در حال احداث است نقش تاثیرگذاری در کاهش محرومیت زیرساختی در حوزه راه و نقش تاثیرگذاری در توسعه منطقه جنوب استان کرمان دارد و امیدواریم با این نامگذاری مبارک سرعت توسعه و آبادانی در جیرفت و زادگاه این سردار بزرگ در بخش هنزای رابر بیشتر شود که این خود بزرگترین و شیرین‌ترین خدمت به مردم این منطقه است که محرومیت را از عمق وجود درک کرده‌اند.

وی ضمن تشکر از این اقدام ارزشمند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اظهار کرد: توجه به محرومان و افراد ضعیف همیشه در راس کارهای سردار سلیمانی بود که امیدواریم با کمک گرفتن از روح بلند این سردار عزیز اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حوزه ساخت و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان این بزرگراه را ایمن‌سازی و نگهداری کند تا نام سردار عزیز دل‌ها که به نشانه تبرک بر پیشانی این بزرگراه نصب شده است برای مردم منطقه خیرات و برکات را به دنبال داشته باشد.
یادآور می‌شود، بزرگراه جیرفت – بافت به طول 110 کیلومتر در حال احداث است که تاکنون 23 کیلومتر از آن زیر بار ترافیکی قرار گرفته است .

انتهای پیام
captcha