نمایش «ژنرال» با محوریت سردار سلیمانی به صحنه می‌رود
کد خبر: 3869564
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

نمایش «ژنرال» با محوریت سردار سلیمانی به صحنه می‌رود

گروه هنر ــ انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس به ادای احترام به سیدالشهدای جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمایش «ژنرال» را تولید خواهد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حمید نیلی مدیر عامل این انجمن با اعلام این خبر، گفت: پس از عروج آسمانی سردار پر افتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی احساس کردیم که می‌بایست کاری در این مورد ارائه دهیم بنابراین تصمیم گرفتیم با خیر الله تقیانی پور از کارگردانان جوان، متعهد و خوش فکر تئاتر کشور در این زمینه همکاری ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: این نمایش ادای دینی بسیار ناچیز از سوی هنرمندان و خانواده بزرگ تئاتر کشور به ساحت مقدس این فرمانده بزرگ و دوست داشتنی است که امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در چهلمین روز شهادت ایشان شاهد اجرای این نمایش در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس باشیم.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه، 13 دی‌ماه به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپاد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha