لزوم خدمت‌رسانی مطلوب در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان
کد خبر: 3869584
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

لزوم خدمت‌رسانی مطلوب در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بر لزوم خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی تأکید کرد و گفت: قرار است استان‌های معین در صورت نیاز به کمک استان کرمان بیایند و از مسئولان انتظار داریم هرچه سریعتر این نیاز را به ما اعلام کنند تا مکاتبات لازم انجام شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، مصطفی آیت‌الهی‌موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، امروز، دوشنبه، ۱۶ دی‌ماه در جلسه ستاد بحران استان کرمان با موضوع تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در این موقعیت هر کسی و به هرگونه که می‌تواند باید برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در شهر کرمان و در شان این شهیدان بزرگوار کمک کند تا مراسم فردا به بهترین نحو و کمترین مشکلات برگزار شود.

وی درباره تعداد نیروهای اورژانس پیاده در روز مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای جمعه ۱۳ دیماه در عراق افزود: با توجه به جمعیت پیش‌بینی شده، به نظر می رسد تعداد ۴۵ نیروی اورژانس پیاده تعیین شده از سوی اورژانس کرمان کم باشد لذا باید تعداد این تیم ها را اضافه کرد و پیشنهاد می‌کنیم هر ۵۰۰ یا یک هزار متری یکی از این تیم های اورژانس پیاده حضور داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بر لزوم خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در مراسم تشییع تأکید کرد و گفت: قرار استان‌های معین در صورت نیاز به کمک استان کرمان بیایند و از مسئولان ذیربط انتظار داریم هرچه سریعتر این نیاز را به ما اعلام کنند تا مکاتبات لازم انجام شود.

مجید سعیدی، مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان نیز در این جلسه خطاب به دستگاه‌های ذیربط در این مراسم گفت: با توجه به اینکه استان کرمان یک استان حادثه‌خیز است؛ لذا دستگاه‌ها همه تمرکز خود را فقط روی مراسم نگذارند تا اگر بحرانی رخ داد با مشکل مواجه نشویم.

اسدی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمان نیز در این جلسه گفت: افزایش ظرفیت برای اینترنت همراه اول و ایرانسل در مراسم روز تشییع در شهر کرمان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha