پیوستن ۲۰ هزار کرمانی به پویش «کرمان؛ میزبان میهمانان حاج‌قاسم»
کد خبر: 3869591
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

پیوستن ۲۰ هزار کرمانی به پویش «کرمان؛ میزبان میهمانان حاج‌قاسم»

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: تاکنون ۲۰ هزار نفر از مردم کرمان به پویش «کرمان میزبان میهمانان حاج‌قاسم» پیوسته‌اند که درخواست داریم مردم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و پذیرایی از میهمانان این شهید بزرگوار همکاری کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، مرتضی کارآموزیان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان امروز، دوشنبه، 16 دی در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سپهبد شهیدقاسم سلیمانی گفت: تاکنون ۲۰ هزار نفر از مردم کرمان به پویش «کرمان میزبان میهمانان حاج‌قاسم» پیوسته‌اند که درخواست داریم مردم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و پذیرایی از میهمانان این شهید بزرگوار همکاری کنند.

وی افزود: درخواست داریم مردم خودروهای خود را بیرون نیاورند تا جای پارک برای خودروی میهمانان باشد و درب خانه‌های خود را برای استفاده میهمانان سردار باز بگذارند.

کارآموزیان تصریح کرد: شهادت سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس اتفاق بزرگی بود که توانست همه مردم و جبهه مقاومت را متحد کند و دنبال هستیم که مراسم تشییع سپهبدسلیمانی در تاریخ ماندگار شود.

وی بیان کرد: بنا به درخواست رسانه‌ها برای پوشش مراسم کرمان و همچنین مستندسازان و فعالان فضای مجازی، محلی برای اسکان آنها در نظر گرفته شده و تاکنون از سراسر کشور ۱۲۰ نفر و حتی مستندسازان خارجی ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان تصریح کرد: شهید پورجعفری ۴۰ سال همراه حاج‌قاسم سلیمانی بوده که این روزها مظلوم واقع شده و باید به این شهید نیز توجه بشود.

وی با اشاره به مسائلی درباره عدم هماهنگی‌ها افزود: وقت گله‌گذاری نیست و این مراسم آبروی کرمان است و باید به نحو احسن برگزار شود.

انتهای پیام
captcha